Recenze (319)
Stánek s polibky 3 (2021)
Jednička byla super, dvojka celkem taky, ale tohle prostě nevyšlo... Nevím, jestli jsem na to jen neměla náladu, ale prostě se mi to nelíbilo. Ten konec to zabil uplně. Jedna hvězda za herecké obsazení a druhá z nostalgie.
Sweet Tooth: Chlapec s parožím (2021) (seriál)
Rodinné fantasy s větší dávkou temnoty mě od prvního dílu naprosto pohltilo. Prozevlené odpoledne za to rozhodně stálo. Těším se na pokračování :-)
Brave New World (2020) (seriál)
Nemuzu se rozhodnout, zda 3* nebo 4*.. Predlohu znam, a i kdyz jsem ji necetla, rozhodne jde o zajimavy namet. Tento seraial je koukatelny, bavil me, slupla jsem ho jako malinu, ale neco mi tam porad chybelo, nejake dovysvetleni, nejspis... to si asi tvurci nechavali do dalsich serii, na ktere ale uz bohuzel nedojde... skoda.
Cesta svatojánských mušek (2021) (seriál)
Lepsi prumer :-)
Winx Saga: Osud (2021) (seriál)
Za me teda spis nic moc... Nezajimavi herci, jejichz vykony jsou fakt slabe a celkove slabota. Nektere veci by potrebovaly vice prostoru a nektere ho naopak dostaly zbytecne moc. Nevyvazene a dosti ubijejici...
Můžeme být hrdinové (2020)
Takova prumerna rodinna podivana.
Který je ten pravý? (2017)
Takovy odpocinkovy prumer.
Blade Runner (1982)
Kultovka? Mozna pro nekoho... pro me spis sci-fi tuctovka. Zbytecne natahovana.
Blade Runner 2049 (2017)
Nebyt to tak priserne utahane, mozna bych i hodnotila jinak. Mozna.
Mulan (2020)
Prijemna pohadka. I slzicka mi ukapla.. slabsi 4*