Recenze (158)
Punk je hned! (2019)
Názov je zavadzajúci ....nema to nič spoločne s punkom!!!!
Noir (2001) (seriál)
Soundtrack som mal napočuvaný skôr než som videl serial a soundtrack je pre mňa absolutne top, bohužial samotný seriál je veľké sklamanie a v podstate som ho len pretrpel.
Scény u moře (1991)
Taký malý meditačný počin, po celú dobu som doň zasnene hľadel, ako do šíreho mora a nechával sa nim unášať, k tomu hudba od Hisashiho......doteraz si plnými dúškami vychutnávam záverečné "scény u mora" a nechápavo krútim hlavou, ako ma tento film o surfovaní mohol takto dostať.
Děti se vracejí (1996)
"Myslíš že tým náš príbeh končí? Ešte ani nezačal......" Áno to som práve v tejto etape svojho života potreboval počuť. Po dlhej dobe konečné intenzívny filmový zážitok.
Idiot (1951)
Je to prekrásny film o tom sa nedá prieť. Dostojevského knihu som nečítal, čo v istom zmysle dopomohlo k môjmu hodnoteniu, keďže vďaka tomu som sa mohol vyhnúť zbytočnému porovnávaniu a priať samotný film ako originál.
Kirjúin Hanako no šógai (1982)
Je to prekrásny film s originálnym, tak povediac netradičným príbehom. Očarila ma jeho farebnosť a hlavné hudba, ktorá na mňa zapôsobila až sentimentálnym či dokonca melancholickým dojmom. Nakadai ako Japonský Krstný otec je fakt geniálny. V tejto role uplatnil asi všetok svoj talent a predvádza nám naozaj užastne prectavenie. Trošku mi len bolo ľúto že väčší priestor k realizácii nedostala aj Iwashita.
Toulavý pes (1949)
Tento snímok je dôkazom, ako Kurosawa dokázal vyťažiť maximum i z toho "malá" čo práve mal k dispozícii. Jedná sa rozhodné o jeden z jeho slabších počinov s ničím prevratným dejom ale natočené to bolo pútavo a originálne, takže to konečnom výsledku vyzerá dobre .
Amakusa Širó Tokisada (1962)
Zaujímavý film s netradičnou témou.S udalosťou, ktorá sa odohráva v tomto snímku som sa stretol po prvý krát, takže nemôžem posudzovať historickú výpovednú hodnotu tohoto filmu. Ale aspoň som o niečo opäť múdrejší. Samotný film je natočený pomerne dobre a po celú dobu v ňom panuje fakt dusivá a ponurá atmosféra. Jediné veľké mínus alebo chyba ak sa to dá tak povedať. Je fakt že pri tak malej stopaži sa celá ta udalosť proste zachytiť nedala. A najdôležitejší boj na hrade Hara proste vynechalý a poskytlý divákom len akési "písomne" objasnenie na záver, to ma fakt mrzelo keďže práve to by z tohto filmu mohlo vytvoriť veľké dielo...škoda no
Zlý chlap spí dobře (1960)
Dosť zaujímavý a pútavý snímok. Po celú dobu som dúfal v dobrý a "spravodlivý" koniec, ale.... inač by to bolo najvyššie hodnotenie.
Nebe a peklo (1963)
Nepatrí to zrovná k filmom, ktoré by som nie ako vyhľadával. Kriminálky, detektívovia, únoscovia, výkupne a podobné tomu sa rád vyhnem. Je to pomerne častá téma, ktorá nič zásadné neprinesie. V tomto prípade to však malo niečo do seba a úprimne ma to strhlo. Proste keď sa AK do niečoho pustil tak to vrcholne zlý výsledok mať proste nemohlo, to som už dávno pochopil.