Recenze (181)
Bill Burr: Živě v Red Rocks (2022) (pořad)
Musím říct, že jsem se hodně posmál. Obzvlášť začátek a konec show. Bill Burr se toho nebojí a tyhle druhy stand-up’s mě fakt bavěj.
Bitva o Alžír (1966)
Naprosto dokonale natočeno! Hodně silné a navíc se pořád něco dělo. Není divu, že se jedná o cenami ověnčený film.
Bitva o Ostravsko 1945 (2019)
Už jsem viděl podruhé a musím opakovaně říct, že se jedná o velice kvalitní dokument, obzvlášť na české poměry. Mapy, technické parametry tanků a letadel. Vše vysvětleno od počátku. Super
Božské sousto: Mexiko (2022) (seriál)
Ne všechny díly byly top, ale každopádně styl natočení a komentář byly super. Teď jdu Kronikáře tacos a to je jinej level!
Brainiac: Šílená věda (2003) (seriál)
Něco je tam dobrý, ale většinou je to blbost...
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Nejlepší a nepřekonatelný válečný seriál všech dob! Bez debat!
Brigada - Brigáda (2002) (série)
Nečekal jsem od Rusů, že by mohli natočit takový skvělý seriál, hltal jsem každý díl. Přesně takto si představuji Rusko a navíc věřím i v to, že se tento příběh mohl v Rusku přihodit. Celkový konec seriálu byl naprosto úchvatný a dech vyrážející! Pět hvězdiček!
Byl jednou jeden dům (1974) (seriál)
Vynikající a nezidealizovaný seriál z doby normalizace plný výtečných českých herců popisující smutné a zároveň zajímavé období našich dějin od roku 1936 - 1945 z pohledu jednoho pavlačového domu. Tenhle seriál se nemůže nelíbit. Je v něm vtip, historie, romantika i akce. Jasných 5 hvězd!
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Na tomhle jsem vyrostl a znám to nazpaměť. Můžu se na to koukat skoro pořád. Skvěle vykreslená prvorepubliková doba... nádhera!
Clona (2008)
Zklamání. Čekal jsem od toho víc. Naprosto předvídatelné lekající scény a rozuzlení. Film by měl zajímavý příběh, duch na fotkách a tak, ale nápad byl uplně zahozený. Škoda...