Recenze (181)
K poctě zbraň! - 1938 (2024) (epizoda)
Pro diváky co o daném tématu nic neví je to asi v pořádku.
Zpropadené dědictví (2013)
Často to tedy nedělám, ale po cca 20 minutách vypnuto. S nadějí, že to bude zajímavý díky Wilsonovi a Zachovi jsem se vrátil rychle na zem. Jedno velký nevtipný nic. Zklamání a nuda.
Kozub: Bez urážky! (2023) (pořad)
Kozuba mám normálně rád, ale tohle byla snůžka vtípků ze školky, kterým jsme se ani tehdá nesmáli. Jako on někdo naplní O2 Arenu a vyplodí tam tohle chudáctví? … nechápu. A to Stand upy miluju, ale tohle stand up ani nebyl. Po 50ti minutách jsem to vypnul.
Wagnerovci: Putinova stínová armáda (2022) (TV film)
Z dnešního pohledu je hezké se koukat na to, že jak utkin, tak prigožin už chcípli a s tím i spousta Wagnerovců ukázaných v dokumentu. To zahřeje u srdce.
Jak dostat tatínka do polepšovny (1978) (TV film)
Nudná a rádoby roztomilá srágora…
Největší tankové bitvy (2010) (seriál)
Hodnotim zatim jenom díl o Itálii. Naprosto průměrnej dokument. Neurazí, nenadchne.
Zahrajte mi "MISTY" (1971)
Na tu dobu určitě dobrý. Dneska předvídatelný.
Záložní jednotka (2015)
Víc patetickejch klišé na jeden film se jen tak nevidí, ale na druhou stranu nemůžu říct, že by mě to nebavilo.
Božské sousto: Mexiko (2022) (seriál)
Ne všechny díly byly top, ale každopádně styl natočení a komentář byly super. Teď jdu Kronikáře tacos a to je jinej level!
Legiony (2019)
První půlka, super náběh. Solidní bojový scény. Pak začal zase nějakej milostnej trojúhelník, což bylo zbytečný. Konec měl opět drive. Jinak mě to vlastně bavilo. Když se střílej rusáci tak mě to většinou baví.