Recenze (1 167)
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Já to asi nechápu. Namachrovaný frajírek klátí roštěnky, masakruje padouchy a vlastně se tam nic neděje. Asi se to lidem líbí, pořád dokola to samé. Výprava a kostýmy pěkné, zrecyklované z předchozího filmu.
Napříč časem (2009)
Tento pohádkový snímek mě mile překvapil, Je sice trochu přitažený za vlasy, ale jako tajemná pohádka a dobrodružný filmeček potěší.
Czech Made Man (2011)
Čeští filmaři natáčí drama podle amerického stylu. Moc české mi to nepřišlo, ale co musím uznat, tak je dobře provedené výtvarné zpracování, kamera a barevné korekce. Na český film nadstandardní.
Ošetřovatel (2011)
Nééééé! Hlavně né mluvící zvířátka! Proč?! Komu se tohle líbí? I děti z toho musí mít trauma, když se mluvící lvi a medvědi a vlci a gorily snaží dostat svého ošetřovatele do kalhotek nějaké blbky.
Moje krásná učitelka (2011)
Znechucená Julie a její další vlemi příjemná role (ironicky myšleno). Na tu dr*ku se nedá koukat, ale Tom to docela zvládl. Samotář ze Seatlu recyklovaný, ale i přes to sympatický. Fandila jsem všm postavám.
Rumový deník (2011)
Na tenhle film reprodukující nějakou vzpouru kdesi s nějaké sebenalezení zhrzeného umělce se dá říct jen jedno: NO A CO?! Koho to zajímá?!
Loď lásky (2011)
Tutsi hadr, ale docela dobrý nápad a zábavná podívaná.
Rande měsíce (2006)
Mám v oblibě filmy typu "luzr se kvůli holce vyšvihne a je z něj rázem borec světa". Zajímavý romantický příběh v minimalistickém interiéru.
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Viděla jsem to. A už nevím, o čem to bylo. Asi o ničem.
Mezi nebem a zemí (2006)
Zajímavá filozofická myšlenka podaná v promyšleném příběhu. Povedené drama.