Recenze (1 167)
Bony a klid (1987)
Celý film jsem byla v napětí, jak to s tím nebohým chlapcem dopadne a pořád jsem čekala, jestli přiveze těch dvanáct stovek kámošům do Mladé Boleslavi. A nepřivezl.
Líbáš jako ďábel (2012)
Ježkovy voči! Kdybych nebyla v Maroku, tak bych jim to asi zbaštila... Ale proboha! SPOILER - oni unesou bábu (ať je to kdo chce) a nikdo to neřeší, místo toho nechají pošahané turisty se zbraněmi potulovat po poušti?! A jak si může nějaký socka bandita dovolit 3 ženy? A ani to nebylo vtipný, spíš na hlavu! O čem to vlastně bylo? Než jsem dopsala tento komentář, tak jsem zapomněla, o čem ten film byl. Viděla jsem to vůbec? Nevzpomínám si. Cože? Duben.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Jak jsem psala u prvního filmu - tyhle filmy bez dramatického oblouku, bez děje a pointy mě moc nebaví. Ale když pak hledím na film, který je vlastně recyklace díla, které v osmdesátých letech frčelo, a tvůrci nevymyslí vůbec nic nového! Jen opakují hlášky, které se líbily našim tatínkům a maminkám... Musím ale přiznat, že vidět ty samé herce, které známe jako puberťáky, jako fotry je vcelku dobrý nápad :D
Sněženky a machři (1982)
Taková pěkná zimní komedie, která (jak to Češi umí) nekončí nijak... Nějak postrádám dramatický oblouk a nechápu tyhle filmy, nebavím se u nich a shlédnu je pro doplňení kinematografických znalostí. Věřím ale, že v osmdesátých letech to byla rebelie a prostě pecka.
Hostitel (2013)
Docela pěkný film. Mám ráda postapokalyptické filmy a tenhle byl takový zvláštní. A byla tam akce a láska a tak. Nojo, jen SPOILER nebýt chytrého strejdy, tak všichni zaklepou bačkorama :D
Neznámý (2011)
Nejvíc mě na těchto filmech irituje, že pokud chci někoho zabít, tak mu nevysvětluju proč, nelíčím mu minulost a důvody... prostě ho odprásknu, ne?
Šťastný smolař (2012) (TV film)
...i titul si v Plzni koupil, aby nikdo nezapochyboval o jeho urozenosti... Asi budu muset koukat na pohádky, protože to jsou poslední dobou jediné normální filmy. Kupodivu i slavní herci (J.B.) hráli docela sedící role k jejim věku a tvaru :) Hurá.
Zámek v Čechách (1993) (TV film)
Já jsem ten film asi nepochopila - kritika zlé socialistické doby, která se mstila lidem a hlavně chudince hraběnce. Mne ale politické filmy neoslovují a opravdu na mě nedýchla atmosféra a sympatie hlavní hrdinky, ať byly zahrané mistrní sebelíp. Z mého pohledu šlo o přehlídku pitomců skákajících kolem oprsklé senilní báby.
Jonah Hex (2010)
Ach Johne... Proč?! Proč?!!! Proč jsi se propůjčil takové blbosti :( Asi toto dílo mělo zůstat v komiksu a Tys raději měl zůstat doma :(
Jako za starejch časů (2012)
Dvakrát jsem se zasmála. Jinak jsem pořád čkala na tu akci a ono pořád nic :(