Recenze (1 167)
Iron Sky (2012)
Tenhle film mi sedl, nasmála jsem se prakticky od začátku až do konce. Parodie na všechno snad.
Školní nářez (2018)
S hvězdným obsazením jsem čekala asi nějakou převratnou pecku a ono prd.
Shazam! (2019)
Ale jo, šlo to, na to, že nemám moc v oblibě komiksové filmy, tohle bylo docela milé.
Flákači (1995)
Řekněme první setkání s úžasným Jayem a Mlčenlivým Bobem.
Carrie (1976)
Jo, super děj, postavy, charaktery i minulost, která předchází velkolepému finále.
Hellraiser (1987)
Scénář, děj i hlavní hrdinka, která vypadá jako můj bývalý spolubydlící Kuba, stojí za starou bačkoru. Ale něco to mělo do sebe - super efekty i ikoničtí bubáci.
Úniková hra (2019)
Ale jo, napínavé, zábavné i vtipné to místy bylo.
Věc (1982)
Asi filmová klasika, ale mně to nepřišlo ani strašidešlné, ani zajímavé. Hrdinové se hádali jak nějací puberťáci a celkově by to v dnešní době asi nepochodilo.
Perfektní den (2015)
Jako šíleně jsem se nudila, ale film má něco do sebe. Později jsem si často vzpomněla na některé scény a jak to bylo absurdní v té době v Jugoslávii.
Heavy Trip (2018)
Pecková komedie!