Recenze (161)
Finty Dicka a Jane (2005)
Příjemný, vtipný, místy možná i trochu dojenný film. Zasmál jsem se u něj hodněkrát. Ale to je tak všechno. 65%
Futurama (1999) (seriál)
Seriál pro mě o hvězdičku lepší než Simpsonovi. I tím, že byl utnut, čímž nedošlo ke vzniku nekvalitních dílů. Výborný sci-fi seriál, využívající odkazů na spoustu seriálů a filmů ze stejné žánrové skupiny. Znát to, čeho seriál využívá, je podle mě jeden z předpokladů jak si ho řádně užít. Co mě hodně naštvalo, je dabing do češtiny. V originále s titulkama je zážitek o 100% větší. 95%
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Tenhle film jsem měl už pár led doma a než jsem se k němu dostal, trvalo to dlouho. Pro mě docela atipický, za to opět výborný Jarmusch. Zkrátka, trochu jiná gangsterka. 92%
Grand restaurant pana Septima (1966)
Klasický snímek, s výborným Funesem :) Z tohole snímku pocházi i pro mě několik nezapomenutelných a tím i nesmrtelných scén. Třeba "Muskatnuss, Herr Mueller" nemá chybu :) 80%
Hawkingův paradox (2005) (TV film)
Horko těžko 3 hvězdičky. Upřímě mě nejvíc irituje "průvodkyně pořadem", která používá takové slovní obraty, jako kdyby mluvila k hlupákům. Pokud to pominu, mnoho se toho člověk v dokumentu nedozví. Určitý informační přínos má, ale čekal jsem mnohem víc, zvlášť od BBC.
Hlad (2008)
Tenhle film má svoje kvality, akorát je trochu jiný než které koliv ostatní. Tím myslím ostatní filmy podobného ražení, tématu. Tenhle film totiž nijak uměle netahá člověka za city. Žádná klasická hudba člověka nevtahuej do děje, žádné dramatické střihy, přerávané emoce. Možná něco málo stoho mi ve filmu ale chybělo. Něco díky čemu bych víc soucítil s vězněnými. Neříkám, že tam takové momenty nebyly, to zas ano. Bylo jich ale pro mě málo. Snímek, u kterého jsem byl ke konci značně nasrán byl třeba Bloody Sunday. U toho jsem si říkal "kurva, jak je tohle možný, jak se tohle mohlo dít". Protože, přecijen, ten film hrál na emoce daleko víc než tenlhe. Nehrál na ně nijak násilně. Byl prostě z trochu jiného, "venkovního" prostředí, jinak sestříhán, byl dějovější. K snímku Hunger jsem zasedl s docela velkým očekáváním. Bylo ovšem vyplněno trochu jinak, než jsem si původně představoval. Zvedám se nějak tak bez přehnaných emocí, chuti si film pustit zítra znovu. Každopádně ale stojí za vidění, o tom žádná. Odehráno je to všechno výborně. Kamera také slušná. Střih mi tedy trochu někde pokulhává. Kupříkladu scéna s vytíráním podlahy by se nemusela táhnout 2 minuty. --- 75%...
Hledám Amy (1997)
Netradičně ztvárněná komedie zabívající se docela vážným tématem a s klasickými Smithovskými gegy.
Horko (1984)
Zajímavý počin. Upřímě jsem podle žánrového zařazení čekal něco trošku 'vážnějšího'. Jinak ale spokojenost. Každou chvíli jsem přestával tušit, co se bude dít dál a byl jsem překvapen a pobaven tím, co se pak stalo. 75% a mezi to žánrové zařazení bych přidal ještě komedie.
Hoří, má panenko (1967)
Výborní herci i neherci, geniální komedie. 96%
How They Get There (1997)
Morbidní, vtipné a i přes délku 3 minut s nečekaným koncem :)) 80%