Recenze (10)
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
Kdo asi vymyslel trapnou napodobeninu a vykrádačku House M.D. Trocha originality by neuškodila... Jasnej odpad. Koukám, že Česko a Slovensko neumějí točit seriály s kvalitní a originální tématikou.
127 hodin (2010)
Rekl bych, ze se tento dej hodi vice do knizni formy. 60min sledovat jednoho herce ve schizach neni zadny med. Dej a prubeh i s koncem dobre.
Piráti na vlnách (2009)
Fakticky kvalitni a ukazkovy film plny pohody a vtipu...
Svůdné zombie (2008)
Dosti zajimava spatlanina ale na Soumrak mrtvych to nema :-)
Disaster Movie (2008)
Tak takovou hovadinu jsem jeste nevidel. xD
Star Trek (2009)
Taffey s tebou naprosto souhlasim pismenko po pismenku :-)
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Opravdu dobrý seriál pro odreágováni z práce... ( SKUTKU)
Jumper (2008)
Mě osobně seto docela libilo, efekty - mno tem moc tedy nedal ale jako pribeh docela dobry dam **** abych alespon trochu zlepsil prumer je to dobry film.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Dost dobry serial na obveseleni. Slátaniny 4ever.
Koule (1998)
Docela dobré obsazení, ale trochu splácanina. Děj se mi moc nelíbil. (17.8.08 dnes jsem to videl v TV)