Recenze (469)
Ex Drummer (2007)
přehlídka dobrýho vkusu... trochu víc příběhu a mohlo to bejt na pět
eXistenZ (1999)
sranda... dneska už skoro klasika... hodil by se nápaditější scénář, ale režisér a jeho svět je skvělý
Extase (1932)
nepochopeno... čili dobrá kamera, režie, asi i fajn odvážné scény, které v kině stejně byly vystřižené, ale nic víc
Fontána (2006)
Aronofského šlápnutí vedle... doufám... obrázky o ničem, někdy i téměř směšné kostýmy a prostředí
Forrest Gump (1994)
dlouhé, pelíškovské a... příliš vysoko na žebříčku
Funny Games USA (2007)
těžké rozhodování... je to samozřejmě naprosto unikátní film, celkové vyznění je úžasné, herci jsou slušní, mě například naprosto fascinuje, jak brutální ten film dokáže být, aniž by byla na kameře vidět jediná brutalita... ale nic to nemění na tom, že je to prostě většinu času docela nuda... 3+
Gangy New Yorku (2002)
nemůžu tomu uvěřit, ale souhlasím s tím fouňou Golfistou... výprava je trochu jako z nějaký český pohádky, příběh slabej, scény s komparsem směšný... asi nejhorší Scorseseho film, asi nejnudnější role DiCapria, ovšem možná nejlepší film, kterýho se kdy zúčatnila Cameron, haha...
Gejša (2005)
jak o tomhle filmu trefně řekla moje ex, když si chci dát středomořskou kuchyni, nepůjdu si ji dát do McDonald's... zvlášť když pořád chutná jako cheesburger
Grandhotel Budapešť (2014)
ten odfláklej syžet se prostě tou tisícovkou n a p r o s t o g e n i á l n í c h detailů dotáhnout nedá... 4+
Gran Torino (2008)
výborný konec nespraví příliš průměrný a jednoduchý film... vnučka je opravdu velmi protivná, číslice na telefonu opravdu velmi velké, hmongská rodina opravdu velmi tradiční a pohostinná, zlý gang je opravdu velmi zlý... tak jako v Million Dollar Baby, výběr (těch lepších) hollywoodských klišé, tentokrát však o poznání sympatičtější prostředí a mnohem lepší scénář... 3-