Recenze (469)
Muži, ženy a děti (2014)
nejlepší film o američanech od Americký krásy...
Manželské etudy po dvaceti letech (2006) (seriál)
mám hodně rád blairwitch... ale tohle je taky hustej koncept a řeže jak se patří
Vládneme, nerušit (2007) (TV film)
Chápu, chybí tomu hlubší snaha o vyváženost, ale těch neuvěřitelnejch výroků a perverzní atmosféry doby je tam tolik, že to na těch 5- je.
96 hodin (2008)
v rámci svého žánru perfektní, 5-
Pina (2011)
no ale jako tyvoletyvole... když se sejde jeden z nejlepších režisérů s jednou z nejlepších choreografek, tak jak to může asi jinak dopadnout? 5+ a chuť tančit a brečet a jít zejtra znovu - nevím, jestli je to tím třidéčkem, ale ty lidi tančej blízko a Wim má smysl pro kompozici i gradaci i smysl pro humor... takhle já si představuju filmový umění, takhle si představuju spouštěč drobných orgasmů všech milovníků tance, architektury, filmu a nestandartních dopravních prostředků...
Mechanický pomeranč (1971)
ten film má tolik chyb!
Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu (1964)
z některejch věcí by se podle mě takhle jako prdel dělat neměla, 5+
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
ta romance... je tu nějak hluboká a funkční... end není ani happy ani sad, je to scifi, a přece víc ze života než všechny ty notting hilly... navíc to není idiotsky jednoduchej film, ale děj tu nějak není důležitej... jediná kaufmannovka, která byla svýmu scénáristovi režisérem ukradena, Gondry pláče Carreyho očima a nechává ho zahrát svou nejlepší roli... kurva, to jsem se rozněžnil...
Bílá stuha (2009)
Wunderbar... a Míša se definitivně stává nejlepším německým režisérem naší doby (vím, konkurence není zrovna veliká)
Rubber Johnny (2005)
po druhém setkáním s Johnnym zvyšuju na pět; ten pejsek je tak roztomiloučkej...