Recenze (469)
2 $ocky (2011) (seriál)
Když postavíte seriál na dvou holkách a jedna z nich je blbá a nesnesitelná, tak z toho asi úplně největší úspěch nevykřešete... ale jinak dobrý, evidentně je aktuálně dost hipster vysmívat se hipsterům.
Bezvadíkyještěprosím (2010)
fajn... na tenhle film si nejspis za tyden nevzpomenu, ale beru to jako velmi prijemny prekvapeni, ukazku toho, ze po osmi letech s Tedem Mosbym mate trochu pokriveny videni sveta, ale zaroven dukaz toho, ze Josh na to ma... dejme mu par let na zotaveni a bude to dobry
Cemetery Junction (2010)
jasně; předvídatelný a klasický, ale prostě poctivý a tak nějak hezký nebo co... a nějak hrozně často se poslední dobou platonicky zamilovávám do ženských hrdinek, tahle byla fakt kouzelná, asi jsem fakt hetero, tyvole, 3+
Černá labuť (2010)
uch... chvilku mi to trvalo, ale konečně jsem si všimnul, že všech pět posledních "velkých" Aronofskyho filmů jsou sice formálně vycizelované a čisté obrazy se vzrušivou (to prosím není nutně pozitivum) hudbou, ale naprosto o ničem... jestli tohle má předlohu, to musí bejt ale nuda... jinak ale samozřejmě, buďme rádi, že takový filmy vznikaj - božská N. nám darovala několik dalších krásných scén (ovšem Vincent byl taky výbornej)... možná že kdyby mi to chvílema nepřipomínalo o tolik lepší Pianistku a kdyby jsem si to přibližně od půlky filmu nezařadil do škatulky "béčko", šel bych i na 3+
Český mír (2010)
dobře, že ten film je, jen se mi opravdu zdá, že filmaři stranili Nezákladnám...
Čtyři lvi (2010)
fajn jednohubka, 3+
Habermannův mlýn (2010)
sorry, ale já u těch postsynchronů a evidentně narychlo točenejch scén prostě trpím (šetřilo se zřejmě hlavně na německejch hercích)... příště bych prosil o týhle výjimečný tematice i jiný, než televizní film...
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Emma se překonává a ze všech filmů, který jsou naprosto a dokonale o ničem, je tenhle jednoznačně ten nejlepší... 3 -
Imaginární lásky (2010)
nehotový, ale velmi cenný... 4-, ...zajímavé komentáře: xenopus, bassator,
Jak vycvičit draka (2010)
velké překvapení, stačilo méně bombastičnosti, delší stopáž (rozvinutí vztahů hlavních hrdinů...), a mohlo to být za pět... 4+