Véča

Véča


Pixilating

92 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 6 7
    • 13.7.2015  08:33
    Dva v tom (1995)
    **

    O tom jak se relativně rozumně uvažující osoba musí omluvit a podvolit těhotné iracionálně jednající fúrii s nervama na pochodu. Což neva, pokud by se celý film netvářil, jako by to tak bylo v nejlepším pořádku.

    • 27.4.2015  20:08

    Úchylné... Kočka, vítr, řepa, dementní chlapeček, dementní holčička, inspirace Planety opic a Thor s Mjollnirem.

    • 2.2.2015  10:04

    To jsme točili ve vesnice za Brnem, jmenovalo se to nějak jako Funus nebo tak... Jo! Křtiny!!!

    • 12.10.2014  13:45
    Rychlovky Ládi Hrušky (TV pořad) (2014)
    odpad!

    Macgyver dovedl z hovna udělat atomovku, Babica pomazánku, Hruška je oba trumfnul udělal z hovna pomazánku, která vybuchuje.

    • 19.7.2014  17:48

    Byť jde nepochybně, o ryze provinční amatérskou záležitost, tak je film i přes nezaostřené záběry svými vypravěčskými postupy mnohem víc osvěžující a zábavný než rutinní slátaniny některých pražských "profesionálů".

    • 20.11.2013  11:26
    Podoba lásky (studentský film) (2013)
    ***

    Stejně jako u Podivného flámu - fajn atmosféra a vizuál ale naivní a děravý scénář se spoustou klišé.

    • 11.11.2013  18:55
    České století (TV seriál) (2013)
    **

    Když minulý týden vyšel komiks podle scénáře k prvnímu dílu seriálu, tak jsem byl překvapen, o kolik je lepší. Další díly seriálu mě přesvědčují o tom, že to bohužel asi bude setrvalý stav.

    • 1.5.2013  11:06

    Hanák nějak zapomněl, že už nehraje v Mazaném Filipovi, ale uvádí dokumentární pořad. Informační hodnota diskutabilní, dotazy hostům kolikrát mimo mísu. TFUJ.

    • 14.11.2012  09:51
    Drvoštěp (1922)
    *****

    http://cinemetrics.lv/graph.php?movie_ID=12805&step=1&height=200&vr=1.5&degree=5&period=0&adv=12300000&cc=1

    • 26.10.2012  19:10
    Adam a Eva (1922)
    *****

    Novotný osahává Adama převlečeného za ženu, Novotný líbá Adama převlečeného za ženu, Eva převlečená za muže líbá Novotného - ten se rozhodně nebrání, Eva převlečená za Adama líbá Adama převlečeného za Evu - incest!

    • 31.7.2012  17:26

    Fragmenty ze života upírobijce - shrnuto v bodech - děj nedrží pohromadě, logika chybí, přeskakování o dvacet let rozčiluje, patriotismus je směšný, jen ta přitaženost za vlasy je místy zábavná. Ve výsledku to vlastně není o moc lepší než Abraham Lincoln vs. Zombies od společnosti Asylum.

    • 7.6.2012  02:52
    Prometheus (2012)
    *

    "Za tento čin Zeus vymyslel strašlivý trest: Nechal Prométhea přikovat ke skále v pohoří Kavkaz a čekal, kdy se Prométheus začne za svůj čin odprošovat. Prométheus se však neodprosil, a tak za ním Zeus poslal orla Ethona, který Prométheovi každý den vyrval játra. Ta mu pak do druhého dne dorůstala a orel měl po 12 generací co jíst."

    • 29.4.2012  12:00

    Mel Brooks udělal Lubitschovu originálu, to co Němci udělali Polsku.

    • 4.3.2012  14:15

    Docela zábavná sci-fi kniha o možnostech využití elektřiny, ilustrací je zde ale oproti textu opravdu poskrovnu.

    • 26.2.2012  22:02

    Některé výpovědi jsou sice opravdu zajímavé, ale dohromady je to strašlivě roztěkané. Neustálé přeskakování od jednoho tématu k druhému a zase zpátky bez jakékoliv spojitosti vytváří neuvěřitelně zmatený celek.

    • 10.12.2011  22:43
    Skalní ševci (1931)
    odpad!

    Jsou filmy, u kterých si člověk uvědomí, že upřímně nenávidí dechovku... Uklidnil jsem se, zamyslel jsem se a pořád tenhle film považuji za slátaninu.

    • 10.12.2011  10:47

    Kdo by do Aši řekl, že je taková běhna...

    • 10.12.2011  10:45

    Ultimativní hustokrutopřísežná jízda na tripu s vycpaným kocourem....

    • 30.11.2011  23:37

    Jo, jo... Dozvědět se od Friče, že Páter Vojtěch byl salát a že si půjde dát cigáro jsem potřeboval... Ve výsledku mi v paměti stejně utkví jen poměrně otravná Hadrbolcová v minisukni.

    • 22.11.2011  15:19

    Nečekaná zábava od neuvěřitelně "umělecky impotentního" režiséra Oldřicha Kmínka. Sociální tématika v jeho podání vypadá jako ZAMÝŠLENÁ parodie a výsměch dělníkům (i když podobná věc se mu povedla už s Osadou mladých snů). Příběh by ve výsledku vystačil na půlhodinový krátkometrážní film a v rukou jiného režiséra by z něho byla akorát obyčejná nuda, ale kdepak Oldřich, ten prolomí hranici za kterou je film tak špatný, až je vtipný, o délku rovnající se v tomto případě součtu výšky všech kladenských továrních komínů. V celém příběhu se opakují akorát tři různá prostředí - Petrův dům, bar Zlatá klec a záběry z továrny, které často nejsou ani nijak vzájemně propojeny a objevují se zde záběry, naprosto nedávající žádný smysl. Navíc statické dlouho záběry z továren, prokládané unylým zpěvem E. F. Buriana, působí jako parodie na sovětské montážní filmy (zrovna toto téma se stokrát lépe povedlo Václavu Kubáskovi o rok později ve filmu Svítání). Z hereckého obsazení bezmezně adoruji Elu Šárkovou a nutno uznat, že nohu má opravdu pěknou a takhle jsem nikdy nikoho metat hvězdu neviděl. V jejím případě je zřejmá alespoň částečná inspirace Marlene Dietrichovou, která v podání Ely Šárkové vyznívá alespoň trochu snesitelně. Navíc nikdy nezapomenu, jak se znechuceně odvracela od Otomara, když ji nad postelí umírající Dádi vzal za ruku a přitiskl k sobě. Otomar by byl klasicky bezproblémový, jen předpokládám, že pro tuto roli musel přibrat na váze, aby mu vůbec bylo možné uvěřit, že má za dceru takového nesympatického vepříka jako je "malá" Dáďa Kmínková. Vůbec na Dádě stála a padala veškerá humorná stránka filmu - mluvit to neumí a pořád to jen natvrdle stojí a zírá do kamery (navíc se nemůžu zbavit pocitu, že se při zírání do kamery rýpala prstem v nose). Stejně jako je místy nelogický příběh, dostává film absurdní nádech i díky formě jakou je zpracován - jak by jinak bylo možné, aby Korbelář zapálil sirku a najednou mu do obličeje svítilo světlo jako ze silného reflektoru nebo aby rozsvítil v temném pokoji malou petrolejku a najednou je všude světla až z toho bolí oči? Sečteno podtrženo, čekal jsem od Oldy jen klasickou pitominu ve stylu jeho ostatních filmů ale dostalo se mi něčeho co několika násobně překonalo všechny moje největší očekávání. P.S.: Doteď nechápu, jak se Dáďa vešla do tak malé rakve...

    • 31.7.2011  20:14
    Diagnosa X (1933)
    **

    Diagnosa X opravdu není dobrý film ( Mozky, mozky, mozky ). Trpím u afektované mluvy Adiny Mandlové, která se bezradně rozhlíží kolem sebe, trpím pří sledování Arna Veleckého (ještě že nehrál ve více filmech) a ze všeho nejvíce trpím u malé Věrky s vizáží upíra. Cením si sice interiérových záběrů jako dokladu dobové módy a vkusu, nemohu ale popřít, že působí příliš stroze, studeně a neútulně a v žádném případě ne jako zabydlený dům. Naopak děkuji za Rovenského s vnitřními hlasy a spoustu dvojsmyslných narážek - obsadit podváděného manžela při představení loutkového divadla do role Kašpárka, za jehož zády se schází princ s princeznou.... . Ale především si cením věc která mne překvapila nejvíc - na rozdíl od mnoha dalších soudobých československých filmů Diagnosa X není pouhým sledem na sebe špatně navazujících scén, ale místo toho jsou scény výrazně vzájemně provázané. Zároveň film poskytuje opakovaně dostatek vodítek pro orientaci v ději filmu, ve kterém se potom nelze ztratit.

    • 6.5.2011  07:53

    Krátké animované filmy Dopravního podniku Praha. Při jejich promítání v Kinobuse v létě 2010 se překvapivě setkaly s mnohem kladnější diváckou odezvou než některé promítané filmy (zdravím Kawasakiho růži). Ve výsledku považuji za nejpodařenější "uncut" verzi dílu Nastupování.

    • 13.4.2011  11:41

    Take your stinking paws off me, you damned dirty Chinese!

    • 18.12.2010  09:46
    Stmívání (2008)
    *

    "Asi před třemi měsíci jsem tu prosil o radu, že mám strašnou chuť pít krev. Kdykoliv vidím někoho jak se zraní a teče krev dostanu strašnou žízeň. Byl bych schopný toho člověka do tý rány i kousnout kdyby mi to nebylo blbý kvůli okolním lidem. A vy ste mi poradili, abych zašel za psychiatrem. Takže fakt dík za tu debilní radu, protože sem za ním byl a ten se mi vysmál a dělal si ze mě srandu, až mě nasral tak že sem se na něj vrhnul a kousnul ho do krku. Zavolal na mě policajty který sem pokousal taky, protože se tomu smáli. Takže sem byl obviněnej jak z útoku na lékaře tak i z útoku na veřejnýho činitele a protože mi je víc jak 15, tak už sem trestně zodpovědnej a šlo by to i k soudu, kde bych určitě pokousal i soudce nebejt toho, že na mě vypracovali posudek, kterej tvrdí že trpím nějakou psychózou a že bych se měl léčit. Ten pokousanej psychiatr mě už léčit nechce a tak budu muset dojíždět za jinym, kterej je podstatně dál. To ale neni to nejhorší. Nějak to prosáklo k nám do školy a teď se mi všichni smějou a házej po mě česnek. Doma pak smrdím česnekem i celej víkend. Já je všechny pokoušu a jestli to udělám tak budu mít další problémy. Ta léčba toho psychiatra vůbec nepomáhá. Dává mi nějaký uklidňující prášky, ale jak mě mají uklidnit, když mě sere že pořád smrdim česnekem a všichni se mi smějou." (pozn. převzato z lide.cz)

    • 6.12.2010  11:00

    "Varuj se Hazzardu, vzpomeň si na Jardu."

    • 2.12.2010  02:25
    Taxi zum Klo (1980)
    **

    A uz jsou asi u sebe doma... pan ucitel zaleva kvetiny na balkonu... a zalil i gaye pod balkonem! Ha! Gay (rikejme mu kalhotac) jde na... tak uz se libaj To jsou strihy. Delaji neco, co je asi felace, ale moc to tak nevypada A prichazi puvodni gay - ucetni! TO bude drama Prida se?

    • 2.7.2010  01:27
    Krok do tmy (1938)
    ****

    Adině to nejvíc sluší vyválené v bahně, Rolfovi jeho gumový úsměv, Tréglovi zase grapefrujt místo mandarinky na hlavě. Hlavně, když tam je L.H. "Pat" Struna a J.W. "Mat" Speerger.

    • 10.5.2010  20:22

    Protektorátní slash!

    • 10.4.2010  14:06

    Guilty "Zina" pleasure ♥

    • 31.3.2010  02:47

    Smrt na cukrovém ostrově je stejně politicky odporný film jako Brynychův Smyk, přes tento ideologický balast je ale vcelku podařeným dobrodružným filmem. Náhodná rozhodně nebude ani výrazná žánrová podobnost s 27. a 28. dílem seriálu 30 případů majora Zemana, na jehož námětu se rovněž podílel Jiří Svetozár Kupka. Příběh se vyvíjí pomalu, jako v 30PMZ předcházelo závěrečnému akčnímu konci poměrně dlouhé "oťukávání" všech zúčastněných. Každý ze zúčastněných věděl, kdo je čí protivník, hlavní napětí pak spočívalo v tom zda se dcera novináře Pirnera Kateřina podvolí manželovi Kadlecovi nebo odjede s kladným hrdinou Trojanem. Jelikož je toto jeden ze dvou širokoúhlých filmů Jiřího Sequense v 60. letech, tak se přímo podbízí srovnání se stylovou stránkou toho druhého - Atentátu. Délka záběru se v průměru pohybuje na 13,2 sekundy, tedy o celé dvě sekundy výše než u o tři roky mladšího Atentátu, oproti tomu se mezi různými délkami záběrů objevují mnohem delší intervaly. Dlouhé záběry pak téměř do extrémů uvádí to, co bylo na Atentátu po stylové stránce prakticky nejzajímavější - přenášení pozornosti kamery z jedné postavy na druhou. V některých případech se ale záběry díky své délce stávají téměř statickými a dynamická pohyblivost záběrů, jak je divák zná z Atentátu se vytrácí. Oproti Atentátu zde mnohem častěji Sequens využívá při snímání dialogů metodu záběrů a protizáběrů, které tak ale tvoří naprostou většinu těch nejkratších záběrů a většina dramatických záběrů je delších než tyto dialogové. Naprostým překvapením byla vysoká hloubka ostrosti u barevného filmu. Barevný materiál dříve neposkytoval takové možnosti pro kompozici obrazu hloubky, kdy jsou ostré postavy jak v detailním záběru, tak i v dáli na pozadí obrazu. A už jen třešničkou na dortu byl Rudolf Hrušínský namaskovaný jako černoch se svítivě modrýma očima.

<< předchozí 1 2 3 4 6 7
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace