Recenze (21)
Climax (2018)
Skvělá hudba, jinak na mě příliš nechutné. Očekávání byla vyšší.
Game Over, Man! (2018)
Dobrá demence, moc brutál, ale zábava to byla. Bilbo a Dildo si to dávali.
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Jsem jenom rád, že jsem na to nešel do kina, a pustil si to na šichtě, kterou šlo lépe zabít. Cool akce a humor za každou cenu mi přišel moc přehraný, a to jsem se to snažil okořenit čínskými titulky. Co už, hlavně, že byl vývar.
Mys hrůzy (1991)
Prostě se to stane. De Niro je horší jak polské vši.
Příběh z Bronxu (1993)
Tolik vedlejších postav už jsem si dlouho neoblíbil. Italské čtvrť se drží hesla:"Společně jsme silnější" a podle toho to dopadlo.
Uteč (2017)
Celý film jsem byl připoutaný od začátku až do konce. Asi jsem toho viděl málo, ale tohle jsem snad u filmu tohoto formátu nezažil. Napínavé vs. komediální scény jsou skutečné povedené.
Švýcarák (2016)
Ne, že bych nezasmál, ale tenhle typ tvorby nepochopím. Už nikdy víc.
Zila Ghaziabad (2013)
No noční ideální, správná akčňárka v indickém stylu. Online na youtube s titulkama: https://www.youtube.com/watch?v=aEd7k9sG5cQ
Talentovaný pan Ripley (1999)
Ze začátku mi přišlo, že kdybych se díval z okna a film jen poslouchal; stačilo by to. Od půlky se něco změnilo a stálo to za to. Ideální film na dva večery - na jeden je to příliš dlouhéééé.
T2 Trainspotting (2017)
Tak jsem si zavzpomínal na staré časy a pár krát příjemně pousmál, ale v tvorbě těchto pokračování nevidím smysl, maximálně komerční. Směr kam film směřoval mi přišel oničem, ale možná při nudném pátečním večeru si to na Nově pustím.