Recenze (247)
Misyeon paseobeul (2021)
Když vydržíte marnou první třetinu, dočkáte se celkem milého překvapení.
Kulky spravedlnosti (2019)
Jsem idiot a můžu si za to sám, že jsem tomu dal šanci.
Hodní hoši (2019)
Pičovina pro náctiletý.
Bullet Train (2022)
Myslel jsem, že to bude totální kravina a taky že jo, ale suprová.
The Mandalorian - Season 3 (2023) (série)
Bohužel nám to nějak sračkovatí, ale ke konci to má zase spád.
Čung_E (2023)
Ničím originální akčňárna.
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Pokud to byl poslední díl, dávám 4*
Pod kůží (2013)
Toto je teda neuvěřitelná píčovina, nebýt popisu filmu zde na csfd, tak ani nevím oč autorům šlo. Ta jedna hvězda je za nahotu, která ale nemá šanci vytáhnout tento film z bahna.
Večírek (2021)
Tři a půl hvězdy, ale proti debilním českým komediím poslední doby, je to nadprůměr.
Rodina na baterky (2021)
Pro děcka určitě o hvězdičku lepší.