Recenze (247)
Hostel (2005)
Nechápu jak se tento film mohl dostat do seznamu 200 NEJHORŠÍCH FILMŮ.
Osudový dotek (2004)
Z tohoto filmu jsem vážně unešenej, není mu téměř co vytknout. Skvělý děj který má spád, spoustu nečekaných událostí, no prostě paráda.
Mulholland Drive (2001)
Zezačátku se děj táhne (světlou chvilkou jsou dvě lesbické scénky), potom ale dostane takovej spád že sem se trochu stratil a nemohu s určitostí tvrdit že sem film správně pochopil. Pro mě jsou to slabé 3***
Život pod vodou (2004)
Podíval jsem se na to podruhé v domění že se zasměji více, ale bylo to snad ještě více ubíjející. Film zachránila jen ulítlá muzika a Cate Blanchett což je opravdu málo. Jedinou možností jak se tenhle film dá shlédnout a třeba se u něj i pobavit je s dobrými přáteli, vínem a jointem.
Proroctví (2009)
Tři *** za tři krásné záběry, jinak je film zdlouhavej až nudnej.
Horší už to nebude (2006)
Film mě nudil a konec jsem již doslova protrpěl.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Sledovat jen v angličtině s titulky!!!