Recenze (563)
Slovo pacana - Episode 5 (2023) (epizoda)
Wow. Šest hvězd.
Pluk mizerů - Série 1 (2022) (série)
První díl mi přišel podobně špatný jako první díl Peaky blinders. Spousta rádoby drsňáckých gest a dialogy relativně o ničem. O co víc mě překvapilo že každý další díl byl lepší a lepší. Nestačil jsem se divit. Hlavně tomu, že je to prý docela podobné skutečnosti. A podle toho co jsme si hledal na wikipedii tak to celkem sedělo.
Čtyři malí dospělí (2023)
Je hezký vidět že Alma Pöysti umí prožívat emoce. Po Karaoke blues jsem tomu vůbec nevěřil 😂 hezký film.
Písně země (2023)
Reklama na Norsko. A moc pěkná!
V hlavě (2015)
Tak tohle bylo famózní. Naprosto skvělá alegorie na to jak funguje lidský mozek. Líbí se mi jak je tam zobrazené to jak fungují vzpomínky, že některé jsou klíčové, že tam jezdí nějaký vlak myšlenek a že tam jsou "ostrovy/témata" a občas se všechno sere. Vynikající nápad bylo také vidět interakce z pohledu několika lidí, kdy se jim podíváme co se jim odehrává v mozku. Bavilo mě jak tam údržbáři pouštěli pořád dokola reklamu s písničkou a vztek se přitom vztekal.
Karaoke blues (2023)
To je tak divný až je to hezký. Nejlepší reklama na Finsko, co jsem viděl. Lidi se zmrzlými tvářemi nevyjadřující žádné emoce (jednou za celý film tam byl opravdový úsměv). Výprava by si zasloužila Oscara, protože tohle vizuálem trumfuje snad i devadesátky v České republice. Ve více než polovině filmu někdo kouří nebo leje a ten kdo psal dialogy rozhodně nebyl mluvka. Fascinující jsou záběry na hospodu, kde všichni pořád lejou, kouří a nikdo nemluví. Způsob randění je očividně taky trochu jiný. Zajímalo by mě jak moc je to přehnané a jak moc tohle vyjadřuje Finskou náturu. Zajímalo by mě zda se tenhle film může promítat v Rusku, protože komentářů k válce je tam víc než dost. Kdyby tam nebyly tak ani nevíme zda se film odehrává teď nebo 40 let zpátky. Doporučuju!
WeCrashed (2022) (seriál)
Krásná ukázka startupové toxicity, prodávání naleštěného hovna a problematiky s nakládáním cizího kapitálu. Zároveň vize, co wework má/měl není vůbec mimo. Jediné, co tam je občas opravdu mimo je Rebecca. Hodně se mi líbí způsob propojování lidí do komunity a je škoda, že to dopadlo jak to dopadlo. Překvapilo mě, že myšlenka založit tento způsob podnikání přišla z vlastní zkušenosti kdy Neumann žil v kibucu. Wework kanceláře jsem navštívil a musím říct, že mám velké pochopení pro coworking tohoto typu.
WeCrashed - Letní tábor (2022) (epizoda)
Připomíná mi to jeden startup ve kterém jsem pracoval. A musím říct, že ten budovaný fanatismus firmou a žití prací není ve světě startupů vůbec výjimkou.
Klaus (2019)
Občas trochu moc americké a lehce hloupé dialogy ale jinak moc dobré.
Teherán - Farázova volba (2022) (epizoda)
Wow, dost drsný. Pocit, že Milad je žárlivý a neschopný debil stále zůstává.