Recenze (566)
Le Mans '66 (2019)
Vedení fordu v tomto filmu vypadá jako tým nekompetentních manažerů z řadového korporátu.
Vánoční koleda (2009)
No, nic moc teda. Zajímavá knižní předloha je celkem dobrá, ale tenhle film vůbec ne.
Koruna - Série 3 (2019) (série)
Není to špatné, ale volba nových herců se mi moc nezamlouvá. Královna vypadá pořád naštvaně a některé díly jsou trochu o ničem. Některé jsou naopak vělmi zajímavé (Aberfan).
Teherán (2020) (seriál)
Izraelské seriály mě v poslední době opravdu mile překvapují!
Corpus Christi (2019)
No tak tohle mě tedy dostalo.
Volyň (2016)
Ukrajinci nemají být moc na co hrdí, pokud tyto lidi považují za hrdiny.
Miliardy - Čas Zlaté žáby (2017) (epizoda)
První díl od začátku seriálu, co opravdu stojí za to.
Miliardy - Kvalita života (2016) (epizoda)
Zatím jeden z nejhorších dílů.
Miliardy - Série 1 (2016) (série)
Přijde mi že lidi co tohle hodnotí pěti hvězdičkami asi nikdy nekoukali na seriál co by si pět hvězdiček opravdu zasloužil. Tak třeba dánský "follow the money" je asi tak 10x lépe natočený než toto a tak 10x méně známý. Chuck Rhoades zde hraje posedlého pošuka a nemůžu říct že by se mi to líbilo.
Le Bureau des Légendes (2015) (seriál)
Vynikající uvěřitelná záležistost, co vás minimálně na první 4 série naprosto pohltí. Pátá je slabší, ale i tak velmi koukatelná.