Recenze (566)
Veřejní nepřátelé (2009)
Čekal jsem něco krapet zamotanějšího. Zdá se mi že Dillinger není na výši ani ve svých nejlepších scénách, pořad je to jakoby čekání na kdy to těm policajtům výjde. Když to srovnám s francouzským Veřejným nepřítelem číslo 1... tak to se ani nedá srovnat - jiná liga
Coco Chanel (2009)
nějak se moc řešily vztahy hlavních postav místo úspěchu v módě
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Ve srovnání s prvním dílem cítím touhu hodit tento díl téměř do koše. Rozhodně není špatný - úžasné scény zřejmě s také úžasným rozpočtem dělají své. Ale je jich moc!!!
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Doba ledová vás prostě nezklame! :-) Třetí pokračování a pořád má co říct. Nejlepší scéna je výškoměr a "kdo řídí?" :-D
Terminator Salvation (2009)
Kardinální nuda. Sice docela hezky natočené, ale scénář nudný, přímočarý jasný a předvídatelný. Takhle to nemůže dopadnout líp :-)
Prosíme přetočte (2008)
už po 14ti minutách jsem se nudil
Mlha (2007)
fuj fuj fuj fuj.. takhle hnusnej konec jsem viděl snad prvně. Jinak výborně zpracovanej film, líbí se mi, že tam nejde ani tak o ty příšery jako spíš o psychologii těch lidí. Nejlepší byl Ollie a nejhorší ta fanatička.
Moje sestra vlkodlak 3 (2004)
sice to byla strašná kravina, ale i tak nad očekávání :D
Stáhni mě do pekla (2009)
Unikátní, famózní, impresivní, depresivní, náhlý, nenormálný, úchylný, nechutný, přehnaný, smrtelný, raimiovský.... taková slovo mě napadala při sledování tohoto překvapivě dobrého hororu. Podobnost se Smrtelným zlem se nezapře. Přiblblé nápady režiséra rozhodně opět nevyšly na zmar. Celé dílko je až překvapivě koukatelné :) a konec konců, na konci i překvapivé. Škoda jen že se dají některé události předvídat :)
Pařba ve Vegas (2009)
Docela dobrý "road trip", který zajímavě mapuje pobyt v Las Vegas. Není nad skládání střípků po prokalené noci :-)