Recenze (423)
Muž, který dopadl Eichmanna (1996) (TV film)
Není to vysloveně špatný film, ale není to ani film nad kterým bych kdovíjak jásala. Je škoda že se téma nepodařilo zpracovat lépe - působilo to na mě celé kapánek povrchně a navíc bez jakéhokoliv napínavějšího vyvrcholení. Na druhou stranu Duvall byl jako Eichmann dobrý.
Richard Sharpe - Nebezpečné poslání (2006) (TV film)
Sharpovka ve které proti sobě stojí Bondovští bad guys - Sean z Brosnanovi první (Golden eye) a Toby Stephens, coby nejmladší bondovský záporňák, pro změnu z Brosnanovi poslední (Die another day). Toby Stephens se tak stal dalším známějším jménem které se k tomudle dlouholetému projektu ve vedlejší roli připojilo - vedle Daniela Craiga, Marka Stronga či Jamese Purefoye nebo Paula Bettanyho. Bohužel scénáristicky a režijně se podle mě tento návrat Sharpa nevydařil tak, jaký byl jeho potenciál - ať už z hlediska postavy Sharpa, tak i ústředního hereckého dua. Herci i tak odvedli dobrou práci, kostými a dobrodružná atmosféra s exotickým nádechem dobrý, takže i přes ty nedostatky jsem si to nakonec užila. Škoda že nedokázalo překonat hranici průměrného televizního filmu - za což tvůrce kapánek proklínám -Sharpe je moje srdcovka..
The King's Thief (1955)
Krapet naivnější zápletka s nepříliš promyšleným koncem, ale jinak hezká barevná dobrodružná zábava kterou jsem si užila.
Ďábel (2010)
Čekala jsem totální béčko, ale film mě opravdu hodně překvapil - jak kvalitním zpracováním (je to spíše thriller s mysteriózními rysy), tak velmi dobrými hereckými výkony. Pět lidí, 4 z nich si sebou nesou nějaký hřích, jeden z nich je převtělený Ďábel, který si přišel pro jejich duše. Bavilo od začátku do konce, plné překvapivých zvratů.
Hotel Transylvánie (2012)
Originální nápad, hezky udělané - jen sem tam nějaká nedotaženost, kterou ale člověk rád odpustí.
Muž z oceli (2013)
Začátek se mi líbil moc, postupně ale ztrácelo dech (akce sice jela, ale scénáristicky to začalo být o ničem), a konec filmu mě vysloveně nudil. Nicméně tvůrcům velké dík za odstranění těch červených spoďárů - konečně se na ten outfit dalo koukat.
Liberace! (2013) (TV film)
Zajímavá biografie s výbornými hereckými výkony.
Sherlock: Přízračná nevěsta (2016) (TV film)
Velké nadšení z předchozích dílů vystřídalo hořké zklamání. Nevím co touto psychadelickou slátaninou scénáristi sledovali.
Stroj času (2002)
Slátanina se špatnými hereckými výkony. Začátek ještě budiž, ale to, v co se to zvrhlo - to šlo opravdu za hranici dobrého vkusu. Zkrátka - špatný pokus
Željesboj (2011) (TV film)
Oproti svěrákovým Třem bratrům, se kterými jsem měla tu čest den předtím, ještě kulturní skvost.