Recenze (54)
Krotitelé duchů (1984)
Who ya gonna call? GHOSTBUSTERS
Policie v akci USA (1989) (pořad)
I just love it...
Malí válečníci (1998)
Jak já sem tenhle film miloval... Nebudu si to kazit opětovnou projekcí a zůstanu u svých prvotních dětských dojmů 5*.
Slimák (2006)
Skvělý Nathan Fillion ve skvělé hororové komedii, která slizem opravdu nešetří. Vřele doporučuji.
Mlha (2007)
Další důkaz toho, že ani dnes nepotřebuje film astronomický rozpočet aby zaujal diváka. Mlha vyniká především svou hustou a strašidelnou atmosférou, s trikama už je to trochu horší, ale to podle mě filmu ubírá naprosto minimálně a můžu říct, že na ten konec ještě hodně dlouho nezapomenu. Jenom mě trochu mrzí že studio nedovolilo Darabontovi natočit Mlhu jako černobílý film (pouze jako bonus na 2. diskové verzi).
Hvězdná brána: Atlantida (2004) (seriál)
Perfektní seriál navazující na Stargate SG-1, jenom je škoda že si tvůrci nedali větší práci s výběrem herců (někteří jsou opravdu nesnesitelni), co se triků týče, tak ty jsou nepochybně mnohem lepší než v SGC. Scénáristům to až na pár dílů docela šlo a česky hláškujíci Nykl mi opravdu vyrazil dech. Jen tak dál.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Kultovní sci-fi seriál ve kterém se podíváte do nejrůznějších koutů vesmíru a zažijete spoustu nezapomenutelných okamžiků v doprovdu perfektně charakteristicky vyváženého týmu SG1.
Země mrtvých (2005)
No konečně něakej pořádnej zombie kousek. Je zde sice vidět že Romero pořád točí stejným způsobem jako v 80. letech, což možná dnešního, náročnějšího diváka odradí. Mě se film moc líbil a můžu s klidem v duši říct, že patří k Romerovým nejlepším.
Equilibrium (2002)
Emoce způsobují války, chceš cítit? Zemřeš! Perfektně navozená atmosféra totalitního státu, skvělé akční sekvence, dobří herci. Prostě výborný film s velmi zajímavou myšlenkou.
Kovboj Bebop: Lovec odměn (2001)
Jako velký fanda seriálu dávám určitě za pět, ale je pravda že kdybych viděl jen film, bez původní znalosti seriálu šel bych asi o jednu hvězdu níž.