Poslední recenze (1 096)
MILF (2018)
Očekával bych více komediální přístup. Vtipu tam mnoho není. Byl by to celkem fajn odpočinkový film, ale největším problémem je, že prakticky každá postava má tragicky nesympatický charakter a často jejich reakce a volby nedávají žádný smysl. Celkem oceňuji, že i když se jedná o produkci Netflixu, tak nebylo potřeba zastoupit veškeré rasy, náboženství a sexuality, to se málokdy vidí. A určitě musím ocenit Virginii Ledoyen, která se od Pláže vůbec nezměnila.
Ples příšer (2001)
Rozumím tomu zařazení mezi nejpřeceňovanější filmy. I zde je tento snímek šíleně nadhodnocený. Nerozumím, co z něj činí něco opravdu extra. Jasně, herecky je to super. Thorton a Berry jsou parádní, Boyle taky. Ledgerova postava šokoje, ale tím to končí. Příběhově je to skutečně slabé.
Corpus Christi (2019)
Nic špatně. Po dlouhé době jsem viděl skutečně drama, které ve mně něco zanechalo. Jana Komasu si budu muset trochu ještě nakoukat, protože tohle bylo originální, silné, chytré a samozřejmě smutné. Ale kdyby to nebylo takové, jaké to je až do konce, tak by to ztratilo ten punc originality. Vždycky jsem překvapen, jak v Polsku udělají podobně kvalitní film na veškeré ceny prakticky každoročně a u nás to tak často nejde.