Recenze (1 097)
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Velké překvapení! Vtipné, svižné, originální námět a docela fajn herci. Komediální horor, jak má být. Doufám, že podobných uvidím víc. Určitě tento film vyvolá rozporuplná hodnocení, protože myslím, že se buďto někomu bude opravdu líbit a nebo hodně nelíbit, nic moc mezi. Pravdou je, že konec je trošku přehnaný a chtělo to něco vtipnějšího, ale jinak celý film velké překvapení a velmi příjemné.
Poldové (2010)
Docela vtipné, slušně akční, výtečně obsazené, ovšem moc dlouhé, Kevin Smith a jeho humor mi nejsou cizí, ale všechno má své meze. Bruce Willis se hodí na tyhle role a baví mě na něj koukat, ale Tracy Morgan byl otravný, trapný a nudný. Velký přínos Sean William Scott a Adam Brody! Další věc, která se mi tam nelíbila, byla muzika. Soudtrack se opravdu nepovedl a někdy skutečně obrovsky neseděl. Nicméně to nebylo až tak velké zklamání a první polovinu jsem se opravdu bavil.
Zkažená úča (2011)
Film, který je tvořen pouze herci. Segel, Justin a Cameron dělají dobře fungující trojici, která je slušně podporována zbytkem kvalitních herců. Za obsazení a výkony 5*. Námět a scénář jsou ale přespříliš jednoduché, nicméně ne nudné - 3*. Hudba je ucházející a dokonce se člověk i párkrát zasměje - 4*. Navíc to celé rychle uteklo a mělo to fajn konec. Nenadchne, neurazí.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Nemohu se dočkat 2. série!
Toxický mstitel (1984)
Nechutné, nevtipné...
Červená Karkulka (2011)
Tak s Červenou Karkulkou to nemá pravda mnoho společného, ale pár podobností se najde. Nutno říct, že podobnost mezi tímto filmem a Twilight ságou je zjevná, nicméně v Červené Karkulce se jedná o povedenější příběh, lepší akci a dokonce bych řekl, že i o lepší a zajímavější herce. Především samozřejmě Gary Oldman, který se své role ujal jako vždy famózně, krásná a roztomilá Amanda Seyfried, která sice moc hrát neumí, ale ty její kukadla to odehrají samy, Lukas Haas je škoda, že nedostal větší prostor a pro mě obrovské překvapení dosud neznáý Shilon Fernandez. Lepší "Twilight" film.
Sherlock Holmes (2009)
O starého Sherlocka jsem se nikdy moc nezajímal a ani sjem se neobtěžoval si ho pustit, ovšem potom jsem začal slýchat chválu na toto nové spracování a začalo mně to zajímat. Výsledek je naprosto dokonalý film s dostatkem humoru, kvalitními herci, sedící muzikou a celkovým dojmem naprosté dokonalosti. Nemohu se dočkat druhého dílu.
Králova přízeň (2008)
Skvělý historický velkofilm s výborným obsazením. Sladká a nevinná Scarlett Johansson a krásná "mrcha" Natalie Portman, k nim krutý Eric Bana a vycházející hvězda Jim Sturgess. Režiséra Chadwicka jsem nikdy nidke nepostřehl a nechápu, jak s edostal k tomuto filmu, nicméně si myslím, že tu výzvu zvládl a vytvořil velkolepou podívanou, která zahýbe pocity každého diváka.
X-Men: První třída (2011)
Velmi slušný film, který měl předcházet X-menům. Dobrý příběh, skvělé herecké výkony, ale na můj vkus trochu méně akce a prakticky žádný Wolverine, který X-menům dodával šťávu. Bohužel mi tento díl přišel trošičku slabší než předešlé, ale přesto je stále dost vysoko a já se těším ještě mnohem víc na Wolverina 2. Odvážná myšlenka zařadit činnost mutantů za nespory mezi Amerikou a SSSR, která ale docela vyšla. Taktovku filmu udává především výborný Kevin Bacon, který v roli záporňáka umí chodit a Michael Fassbender se krásně celý film mění v záporného Magneta. Navíc skvělé efekty a výborná muzika.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Piráti z Karibiku jsou díl od dílu horší. Famózní jednička, slušná dvojka, ucházející trojka a čtyřka, která se dá shlédnout, ale je tak jednoduchá, že se až nechce věřit, že se jedná o díl jedné z nejúspěšnějších sérií poslední doby. Hrci, hudba, efekty, vše naprosto špičkové, ovšem ten příběh a zakončení - hrůza! Pokud bude opravdu ta pětka a šestka, tak bude potřeba zvýšit kvalitu scénáře.