Recenze (4 841)
Čas (2021)
Shyamalanovi klasické trademarky. Někde je uzavřená divná oblast a něco se tam děje. Není to špatné, ale chybí tomu hutnější scénář. Zrůdka v jeskyni dobrá - pro hororové fans 🙂. 57%.
Physical: Sto statečných (2023) (pořad)
Viděny 2. díly - sonda do jihokorejské duše 🙂. Trochu tam chybí zdravější pojetí duše v té plejádě narcisků 😄. 62%.
Snack vs. Chef (2022) (pořad)
Opravdu jen takový průměrný snack...zasytí, neuchvatí. 47%.
Krásné živé památky - Pod Českým středohořím (2019) (epizoda)
Krajina (české) lávy. 75%.
BANGER. (2022)
Mládež může jít třeba do lesa, být v klidu, ale ne no...🤷. Mišík hraje takového typického-současného-zakomplexovaného-zbytečného člověka, který se pošetile snaží uspět v takové nehezké subkultuře, kde většinou povrchnost a omezenost jsou ty nejvyšší hodnoty 😌. Není to ani tak strhující, spíše roztřesené. Existují daleko tvrdší filmy podobného ražení, ale určité kvality Banger má. Sergej jako vrchní zrůdička se s tebou sejde na rohu, kde má půl kilo v batohu 😄...tak raději nic, pojďte do lesa 🌲🌳🙂. 65%. PS: Jak říká můj kamarád, proč bych fetoval, když si můžu dát řízek 🧠🖖🙂.
Svět přírody - David Attenborough: Mravenčí hora (2017) (epizoda)
Vysoká organizace a společenské chování podobné lidstvu + klíčová královna...90%.
Místo zločinu České Budějovice - Údolí smrti (2023) (epizoda)
Za dvě stovky...57%.
Neuvěřitelné schopnosti netopýrů (2021) (TV film)
Okřídlená myška má imunitku ☣️. 73%.
Chlapci a chlapi (1988) (seriál)
Baví to... obsazení cool 👍. Armáda je téma poněkud ožehavé. 56%.
Okres na severu (1981) (seriál)
Svět KSČ jaký měl být, ale byl...? 🤔 Kašírovaná sonda své doby není bezcenná...naopak. 42%.