Recenze (4 841)
Vlk (1994)
Funkční, svižné...Jack se na takové role skvěle hodil. 73%.
Jak vzniklo Španělsko (2015) (seriál)
1. díl - Granada... granátové jablko, spousta cool informací 👍. 82%.
Freddy versus Jason (2003)
Finální střet pobavil, jinak je to samozřejmě brak a to není lichotka 30%.
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Život Bryana je určitě lepší, ale tady je toho taky dost :) . Spousta srandy a chytrých věcí....82%.
Chalupáři - Chudák dědeček (1975) (epizoda)
Když ptáčka lapají...62%. Evžen jebe a prudí.
Mařenka a Jeníček v lese hrůzy (2020)
Vůbec ne špatné. Atmosférické, podloudné, lahoda pro oko, dobré nápady...hudba děsivá. Interpretace klasiky skrze emancipaci mladé dívky. Mohlo se jít ještě dále, ale pak by hrozilo, že to bude úplně vynikající. 68%.
Hovory s TGM (2018)
Tak jsou tam nosné a podnětné myšlenky, ale samo o sobě to na celovečerní film úplně nestačí. To mohl být klidně hraný dokument. 57%.
Krajem Čingischána po řece Orchon (2018) (TV film)
Mírně amatérštější, takové průměrné povídání, ale milé. 61%.
Batman (2022)
Byl jsme překvapený, že jsem vlastně dostal takovou částečnou variaci na Temného rytíře . Od Nolana tam toho bylo dost, ale byli tam i vatové pasáže. Patizon ok, Tučňák velmi ok, Catwoman průměr a Hádankář?No, v něm se dá se říct reinkarnoval Ledgerův Joker, akorát nebyl tak herecký silný. Nebyl špatný, ale přehrával a chyběl mu nějaký vyšší rozměr. Hádankář do sebe nasál i patologické jevy současné společnosti, ale měl na víc. Za pár let se možná hodnocení zlepší. 75%. /Kino Pilotů - Růženka dala 65%/
Národní házená (2022) (seriál)
Viděno 6. dílů. Rozvláčné bez náboje, ale i nevyrovnané herecké výkony (Špalek vyloženě špatný). Vtipných situací málo, národka jen tak mimochodem...moc se to nepovedlo. 43%.