Recenze (48)
Those Who Kill (2014) (seriál)
US remake dánského seriálu http://www.csfd.cz/film/294745-ti-co-vrazdi/
Deception (2013) (seriál)
Nudná slátanina a kopie o třídu vyššího a úspěšnějšího Revenge. Stejně když čekáte Coca Colu, ale dostanete jen levnou, neznačkovou napodobeninu ze supermarketu. Další řady se tento seriál na 100% nedočká!
Černý Petr (1963)
"Mámo co to děláš?" "Krájím nudle"
Drive (2011)
GTA: Vice City s parádním Soundtrackem *****
Šmoulové (2011)
Neil Patrick Harris zklamal :( ale vynahradili to parádně animovaní Šmoulové a tahouni Gargamel a Azrael. Pro děti snesitelný a zábavný film. Odkazy na historii Šmoulů jen potěší... (jak Azrael přišel o kousek ucha.. :) ) ***
Pátek třináctého (1987) (seriál)
Jeden z nejúžasnějších seriálů mého mládí. Jako malej jsem ho hltal každý týden na německé satelitní televizi. Nyní se na něj po letech rád podívám znovu. http://www.youtube.com/watch?v=pYquKiVJAlE
Internát (2007) (seriál)
Něco zlého se ukrývá v tajných chodbách pod internátem Černá laguna a skupina neohrožených španělských středoškoláků riskuje své životy, aby tomu všemu přišla na kloub…… Směska telenovely s mysteriózním dramatem kupodivu funguje. Seriál se hned člověku dostane pod kůži, i když některé dějové zvraty jsou hodně nadsazené. A herecké obsazení prostě nemá chybu: neskuteční Amparo Baró a Luis Merlo. Po 6 řadách musím hodnotit kladně. Opravdu návykové!
Počátek (2010)
Neskutečný zážitek. NOLAN opět dokázal, že je v současné době nejlepším režisérem! Chvíli nechám rozležet v hlavě a za pár dní musím na druhou projekci! Kdyby jen Nolan trochu ubral na těch "bondovských" akčních scénách bylo by to geniální! FILM ROKU!
Kill Buljo (2007)
"Proč když se chce člověku srát tak se mu chce i chcát? Ale proč když se chce člověku chcát se mu nechce srát?" A mě se chce zvracet.....dlouho jsem neviděl horší stupiditu... :(
Hora (2009)
Ta "HORA" si o to koledovala už od začátku filmu... :)) V žánru explotation na výbornou. Celé je to bráno s velkou nadsázkou, ale já se moc dobře bavil...