Recenze (63)
Agora (2009)
5* za nulovy, ale presto filosoficky presah.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Naprosto dokonale umelecke dilo, ktere si zaslouzi daleko vyssi hodnoceni. Jeden z nejprocitenejsich filmu, ktery byl kdy natocen.
Avatar (2009)
I kdyz se nejedna o kdovi jak originalni pribeh, samotny film je jednoduse audiovisualni orgasmus.
Before Women Had Wings (1997) (TV film)
Celkem zdařilé Kramerovo dílko vypovídajíc o tom, jak hluboko se dá klesnout, aniž bychom si to připouštěli a jak to může dopadnout, když se někdo, kdo může pomoct, raději podívá stranou.
Braindead - Živí mrtví (1992)
tohle snad ani neni mozne :)
Bratři (2009)
Tobey Maguire jsem uvodni cast filmu neveril pul slova, ale zbytek filmu zahral skvele. O zbytku nemluve, 75%.
Cela 211 - Vězeňské peklo (2009)
Jednoduse vyborne. Jeden fakt rozvedeny ve trech ruznych svetlech a jeste i dale v rolich vedlejsich. Fakt, ze se vsichni snazime mit nad vsim kontrolu a jak zoufali se stavame, kdyz o onu kontrolu prichazime. Skvostna rezie, briliantni herecke vykony. Naprosta lahudka.
Cesta (2009)
Jestli to jednou prijde a ja se toho doziju... Dokonale syrove zachycene... Depresivni jeste dlouho pote... 113 minut tohohle postapokalyptickeho sveta a pote rozhlednuti se kolem sebe... je vlastne vysmech...
District 9 (2009)
Damn damn damn... Pekne pomaly start pomalu stupnoval ve fenomenalni vyvrcholeni... A kdyz uz bylo na dosah... prisly titulky... Zatracene dobre! Zaslouzenych 5* a velke ocekavani, jestli prijde msta. 3 roky, strih prosim....
Elysium (2013)
Lec na efekty hezke, scenaristicky bohuzel bezduche.