Recenze (7)
Enderova hra (2013)
Skvělý, Úžasný, Dokonalý.. a nebudu dál šetřit superlativy protože pro mě jako člověka který považuje knižní předlohu za jedno z nejlepších literárních sci-fi, byl film velkým překvapením (oproti mým očekáváním). Ano, velká část důležitých věcí tam chybělo, film téměř úplně vynechal Enderovy vztahy se sourozenci a jeho celkový "odpor" k válčení a zabíjení. Ano, hodně věcí bylo změněno, aby více lahodilo oku diváka-nečtenáře: První bitva u Mloků, bitva Draků proti dvěma armádám spojena s bitvou s obklíčenou bránou. Ale i přes to všechno, je pro mě film dobře zkrácenou verzí knižní předlohy ve velmi slušivém kabátku.
Sunshine (2007)
Podobnost s Horizontem události čiště náhodná, i když tam těch podobností je dost. Nicméně další v řadě sci-fi o záchraně planety. Tohle beru. 4*
Útěk z MS-1 (2012)
Jedna ze tří hvězdiček je za slečnu prezidentovou. Ale ono to v podstatě nebylo až tak špatný, až na úvodní honičku která měla grafiku jako 10 let stará PC hra, a pár dalších drobností.
A-Team: Poslední mise (2010)
Hezkej "Remake". Od začátku to pěkně odsejpá, když to člověk nebere moc vážně tak se dobře pobaví, je tu plno zábavných scén, dobrých hlášek. Pro mě hezké překvapení. 75%
Senna (2010)
Tohle rozhodně není jen dokument, v dokumentech je vždy pouze Sennův stručný životopis a poté precizní rozbor nehody. Ale tady je celý Sennův život a jeho zákulisí. Úžasné!
Zrození Planety opic (2011)
Hezky provedené, bohužel celou dobu tak trochu předpovídatelné. Tenhle film těží ze značky. Revoluce ve vězení je sice pěkná ale příjde mi to až trochu moc, nevim jestli by jedna chytrá opice donutila obyčejné opice k "perfetnímu" uníkovému plánu.
Aliens vs. Avatars (2011)
Proboha, co tohlě mělo znamenat. Vetřelec ošklivější než ve Střážcích vesmíru, zajímavějšího bojového droida jsem nakreslil v první třídě a nápad... o jakém nápadu tady mluvím, žádný to nemá.