Recenze (1 308)
Pelíšky (1999)
Je to jeden z těch filmů, kterým jsem dal v době vzniku něco kolem 65%, ale za ty roky film nádherně dozrál...
Stvořitel (2023)
Jako scifista, ajťák i technologický nadšenec, vůbec nevím, co tvůrci zamýšleli, abych si z toho filmu vzal. Že jsou lidé zlí, bojí se neznámého, nebo že nás AI převálcuje? Na apokalyptickou vizi budoucnosti Skynetu moc nevěřím, ale pokud by se stalo, že si AI uvědomí sebe sama, tak rozhodně nebudu na straně robotů, to jednoduše nedokážu. Zbytek, jako vizuál a celkové zpracování, by si i zasloužily i vyšší hodnocení, ale ne.
Nikdy neříkej nikdy (2023)
Od prvních minut naprosto předvídatelný děj i vývoj, jako podle šablony. Přesto, mě to bavilo, protože Kostka je vždycky fajn a s Maštalírem jim to fakt sedělo. Není to žádný kinohit, ale nic co by urazilo. 62%
57 vteřin (2023)
Klasicky, tohle mělo tak velký potenciál, že výsledný průměr až fyzicky bolí... :-(
Nezvěstná (2023)
Trochu jiné, než silně podobné Pátrání. A z mého pohledu i slabší. Hlavně co se pozornosti týče. Většinu času sledovat ne příliš sympatickou hlavní hrdinku přilepenou zblízka na monitor a usledovat vše co se na obrazovce děje, chce soustředění a dobrou angličtinu, protože ty titulky se stihnout nedají a na mnoha místech ani nejsou. Tohle bylo v Pátrání natočeno mnohem lépe, srozumitelněji. Do diskuze zda je někdo schopen, nebo není takto prolézat účty, se netřeba pouštět. Jako ajťák můžu napsat, že to žádné hackerství není a kdo má jen trochu počítačové gramotnosti a umí trochu přemýšlet, by to měl zvládnout. V podstatě jde o to, uhodnout jedno heslo a potom už to jede, protože většina služeb je dnes těsně provázaná... Před 5-ti lety pohoda. Dnes, kdy je na všem dvoufázové ověřování, už to taková legrace není, ale to už nechme být...
Smrtící ticho (2020)
Až překvapivě slušné! Americké klišé, jako squad se šéfem Rogerem, od kterého uslyšíte jen: "na odznak vám kašlu!" A Rayburn se do všeho pustí po hlavě sám, ničí forenzní stopy a tak podobně, ale vzhledem k vývoji událostí to bylo asi dobře. Fajn film který překvapil.
Maturitní ročník (2022)
Já osobně tu mařku nemusím a i když zhubla asi dvě třetiny své váhy, nijak se to nezměnilo... Obzvlášť ty kecy na začátku jak nejsou sexy a CéDéčko a kazeta...?! Ani jedna by na královnu plesu asi nedosáhla! Jediné co film opravdu ukázal, jak je současná hyperkorektní divně pokřivená doba, proti uvolněné mládeži let 20 let zpět...
Silicon Valley (2014) (seriál)
Nerdovská komedie? To je komedie o nás magorech z 80-90-tých let, kdy nikdo nechápal co to ty počítače jsou a co s tím pořád děláme, akorát o něco mladší. A je to napsáno a natočeno sakra dobře, takže nemůžu jinak než plnou palbu!!
Equalizer (2021) (seriál)
chudák Denzel... Nahradit ho takovou nesympatickou mařenou... To je hrůza...!!
Zákony pohybu (1978) (seriál)
NJN, tak to prostě bylo a to bylo jen zrnko písku v poušti! Ve větších podnicích se děly ještě zajímavější věci. Všichni chtěli něco vyrábět, ale často nebylo z čeho, nebo čím. Možnosti často mylně nazývané soběstačnosti Československého průmyslu byly silně limitované a improvizovalo se prakticky ve všem. Velice zajímavý je v prvním díle postřeh o ochraně přírody! Ta opravdu existovala, ale byla vždy upozaděna a umlčena potřebami společnosti. Fakt je až s podivem, že to někdo v té době dovolil natočit a věřím, že spoustu detailů očesala střižna pod vedením cenzorů. Přesto skvělý náhled do tehdejších fabrik, který hodnotím jako dobře ztvárněnou nostalgii/vzpomínku, ale rozhodně je dobře, že je ta doba pryč!