Recenze (348)
G.O.R.A. - vesmírné manévry (2004)
Můj první turecký film a dost povedený.Parodie trochu na Hvězdné války,trochu na Matrix a vlastně maličko i na Karate Kid.Hlavní hrdina je správně šáhlej a ukecanej,ostatní postavičky jsou...DIVNÝ??? Vlastně G.O.R.A. Jediný co bych vytknul je brutální stopáž,být to 40 minut kratší je to bomba.
Griffinovi (1999) (seriál)
Je to celkem vtipné,ale Simpsonovic rodinka je nepřekonatelná.
Grizzly Park (2008)
Zdejší vysoká vysoká hodnocení opravdu nechápu,po shlídnutí tohoto titulu si to lze vysvětlit,jen tak,že některým stačí,k dobrému filmu jen velmi málo.Pro ně je tady DVDedice a její hity.
Grotesque (2009)
Film pro zvrhlé úchyláky,komorní mučeníčko,takhle nějak bych si představoval Hostel.
Hadi v letadle (2006)
Krásně nablblé BÉČKO.
Halloween (1978)
Dokonalost.
Halloween: H20 (1998)
Super pokračování,Michael děsí jak za mlada.
Halloween II (2009)
Celou dobu jsem uvažoval o odpadu,nakonec dávám z úcty jednu hvězdičku.Michael Myers je po Jasonovi moje nejoblíbenější horrorová postava,ale to co z ní udělal R.Zombie je odporné.První neodpustitelná věc je absence základního hudebního motivu(zazní až v závěrečných titulcích),druhá věc jsou ubohé snové pasáže a třetí je to že Michael je zde trošku jako poutník a to je opravdu kreč.Pravověrný fanda tedy nemůže jinak než hodnotit maximalně *,pokud hodnotí víc nemůže se nazývat fanouškem,je to rouhání. P.S. Robe vrať se k muzice tam snad (doufám) nemůžeš nic podělat.
Halloween II (1981)
Dokonalost č.2
Halloween: Prokletí Michaela Myerse (1995)
Na rozdíl od všech ostatních já si na tento film stěžovat nemůžu,na první dva to sice nemá,ale přesto si myslím,že je to koukatelné.