Recenze (348)
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Dokonalý,epický,bombastický,výbušný.Jdu tenhle nářez vydýchat a pak možná napíšu něco smysluplného.
Vrah Rosemary (1981)
Zlatá 80tá léta,dokonalý slasher. Super detailní vraždy,vrah co má koule,napětí,atmosféra a hlavně žádný blbý blondýny plný silikonů. Takováhle nádhera se dnes již netočí,protože to nikdo neumí,doba je zkrátka slasheru nepřející.
Re-Animátor (1985)
Povinnost vidět pro každého fandu žánru.Hawng
Muž z oceli (2013)
Nemůže někdo poslat kopii tohohle filmu do Marvelu.ať tam vidí,všichni ti jejich super hodní hrdinové a super nebezpečný koťata,ehm pardon padouši,jak má vypadat nabušená záchrana světa?
V zajetí démonů (2013)
Po dlouhé době,ten krásný pocit strachy posr..ých trenek:-)
Doktor Hollywood (1991)
Od úvodní písně po závěrečné titulky dokonalá romantická komedie.
Rošťáci (1985)
Zcela jistě nejlepší dětský dobrodružný film,který ČT totálně zkazila svým odporným předabováním.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Série se vymanila z tuningových závodů a je to jen dobře,díky tomu vznikl nejnabušenější díl série,který na blu-ray totálně zničí vaše domácí kino a sousedy:-)
Kocour v botách (2011)
Vtipné,zábavné a rozhodně lepší,než poslední dva díly Shreka,hvězdička navíc je za vajíčko co se maskuje za zlaté vejce,tohle je geniální scéna.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Můžu napsat jen:Krutopřísné:-)