Recenze (348)
Transformers 3 (2011)
Nemůžu jinak za to 45ti minutové akční inferno na konci,to prostě jinak nejde tohle se jen tak nevidí,jsem zvědav jestli se Bay v pokračování dokáže překonat.Navíc plně souhlasím s uživatelem LIVINGDEAD.
Legenda o sovích strážcích (2010)
Vizuální dokonalost.Snad každé pírko na opeřencích se třepotá ve větru,odlesky na jejich zbroji jsou úžasné a u vody těžko věřit,že je dělaná na pc.Zpomalené záběry v tomto filmu snad nikdy neomrzí.Příběh? tak není no a co:-) Jednoznačně doporučuji Blu-ray,zážitek z Full HD je v tom to případě nezapomenutelný.
Drive Angry (2011)
Hej,hej,hej. Na rozdíl od většiny zde jsem se královsky bavil a to neherce Cage nemám příliš v lásce. Krvavá road movie.Obraz je dokonalý(blu-ray). Já doporučuji.
Paranormal Activity 3 (2011)
Lepší než dvojka,nicméně na jedničku to dle mého nemá.Navíc mám pocit,že se nám rozjíždí další seriál a'la Saw :-)
Captain America: První Avenger (2011)
Povedený comicsový popcorňák,hlavně druhá polovina je nesmírně zábavná.Na případné pokračování se těším.
Rango (2011)
Můj první animák na Blu-ray,takže vizuální bomba,detaily zvířat,krajiny a všeho ostatního jsou Full HD dokonalé,bohužel jsem se tak nějak,ehm,nudil...
12 kol (2009)
Skvělá akční jízda a´la Smrtonosná past 3,jen mi chybělo trošku nadhledu,pak by to bylo na 5 hvězdiček.
Fotři jsou lotři (2010)
Bla,bla,bla,Trojka.
Nesvatý (2010)
Tvůrci se nebáli krve,takže je to chvilkami dobrý masakr,čili film lze doporučit na zkrácení mrazivých večerů:-)
Chvění (1990)
Prostě nemůžu jinak,film co se nebere vůbec vážně a přitom je královsky zábavný,jo zlaté 80´ky.