Recenze (77)
Svědectví o zkáze Titaniku (2011) (TV film)
Oproti Cameronově verzi hotovej Kubrick!
Caught (2017)
Překrásný, minimalistický portrét střetu civilizací. Kdo u tohoto filmu hodnotí konzistenci tekutin, a kvalitu masek, nemá intelektuální kapacitu obsáhnout jeho poselství.
Day of the Dead: Bloodline (2018)
Nepříjemná pachuť feministického vlezdoprdelství posílá jinak slibný snímek ke dnu.
The Sound (2017)
Hezký vizuál, pěkné napětí, ovšem s děravou logikou, úmornou technikou #expozice, a slabou nosnou myšlenkou, včetně "rozuzlení".
This Is Your Death (2017)
Těžkopádná kritika krvežíznivosti televizního publika, která je ovšem nereálná, patetická, a kýčovitá, a stává se sama tím, na co poukazuje - tedy lacinou šou, jejíž bombastická premisa má nalákat masy. Jedna hvězda za snad na počátku upřímný záměr.
Mimo kontrolu - Zkáza Světového obchodního centra (2016) (epizoda)
Jsem rád, že tu vidím střízlivé názory, které vidí skrz tento tendenční výtvor. Výjimku potvrzující pravidlo tvoří Jarck, který opírá svou argumentaci o South Park, což je zjevně jeho představa vědecké studie.
Sedm statečných (2016)
Další v řadě ždímaček na prachy. Kýčovité, patetické, bez nadhledu, bez charakterů, čili obvyklá hollywoodská tlačenka.
Green Room (2015)
You know it´s bad when everybody´s still eating shit and you just can´t anymore.
Sixteen Candles (1984)
Dobrý tak pro ženský, a Američany.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Film svým zcela debilním koncem promrhal budovaný potenciál.