Recenze (49)
Americký ninja 3 (1989)
Při sledování se vyplatí snad jen poslouchat zvuk a obraz si raději domýšlet, protože scény jsou katastrofální. Bohužel hudba taky nestojí za nic (na rozdíl od prvního dílu), takže tohle dílo mělo vlastně vyjít ve formě povídky na nějakém blogu a ne jako film. Ani Steve James to nezachrání.
Americký ninja 4 (1990)
Tu se ninja už doopravdy naštve a vytáhne na chlápka meč. A chlápek klidně na to: "A to je další věc, co mě na vás sere. Taháte meče tam, kde se bude střílet."
B*A*T*M*A*N (2011) (amatérský film)
Prozrazení pointy ještě před koncem... ach jo.
Černý přízrak (1986)
Prima atmosféra díky hudbě a efektům. Děj a herecké výkony jsou ovšem slabota.
Česká policejní akademie 1. (1993) (TV film)
Audio verze je vynikající sama o sobě, videjko nic moc.
Den trifidů (2009) (TV film)
Celkem slabota. Herecké výkony nic moc, efekty hrozné. Jedním z nejdůležitějších úkolů u takovýchto filmových zpracování, je vtáhnout diváka do děje, což se tady zjevně nepovedlo. Celou dobu jsem měl prostě pocit, že se dívám na seriál a nic víc. Dokoukal jsem ho z nutnosti, a to díky vynikajícímu pocitu z knihy Johna Wyndhama. Na seriál se nedívejte, raději si přečtěte (poslechněte) knižní zpracování; zároveň mohu doporučit i vynikající pokračování s názvem Noc trifidů od S. Clarka.
Děvče s rentgenovýma očima (2008)
V dokumentu je uvedeno pramálo podrobností, takže jsem za celou dobu sledování neměl jediný důvod, proč tý holce vlastně věřit.
Enderova hra (2013)
Děj dvou třetin filmu je bohužel dost předvídatelný a často i velmi trapný. Zbylá část je ale konečně pořádné scifi, hurá! ツ
Herkules v New Yorku (1970)
Velmi nudná záležitost, bohužel.