Recenze (93)
Apocalypto (2006)
OK, je to pecka. Chvíli mi trvalo než jsem se naladil na správnou vlnu, ale pak jsem na ní úspěšně dojel až do konce. Technicky dokonalé, příběh moudrý.
Automatic for the People (2010) (studentský film)
Napodruhý už mi to přišlo delší a vím přesně, kde do toho sáhnout, ale celkový dojem rozhodně silný. Férová filmařina.
Avatar (2009)
I přes má velká očekávání, film nezklamal ani v nejmenším!
Bála - to nejlepší z Blatné (2009) (studentský film)
Film dostává ****, ale jeho realizace si zaslouží **************.... Takže max ;-). Jsem rád, že jsem se na tomhle projektu mohl podílet - bylo to velice upřímné, ovšem živelné natáčení...
Beze mě: Šest tváří Boba Dylana (2007)
Film mě moc bavil, škoda, že nevím o Dylanovi tolik, abych tušil co je pravda a co ne. Je to takový umělečtějši a velkolepější Rok ďábla.... Trochu mě mrzí, že nebyl scénář na Oscara ani nominovaný, rozhodně by si to zasloužil...
Bolt - pes pro každý případ (2008)
Nejlepší animáč roku. Konečně zase něco nového. Nápad, akce, super příběh. O několik levelů výš, než všechny animáče za posledních několik let!!!
Bota jménem Melichar (1983)
Geniální práce s dětskými herci.
Byl jsem mladistvým intelektuálem (1999)
Skvělá nadsázka. Přesně můj šále kávy (nebo čaje?!?). Geniální krátký film...
Cizinec (2010)
Velký problém s žánrem. Místy komedie, místy akční, místy jsem chytal nějakou nadsázku, ale pak v místech, kde by být měla se tvářili ukrutně vážně... Divnost. Bylo tam pár vtipných momentů, ale nebylo jich moc. Kamerově také velmi slabé a střih žádná velká pecka. Nemluvě o tom, že skriptové nenávaznosti byly tak markantní, že je vnímala i přítelkyně... Fail :-(
Coach Carter (2005)
Nic jsem nečekal a byl jsem příjemně překvapen. Trocha toho patosu by se vynechat možná mohla, ale ono to vlastně k tomuhle žánru tak nějak patří... :)