Poslední recenze (7)
Vortex (2017) (pořad)
Nejlepší česká herní žurnalistika.
New Game + (2019) (pořad)
Na tento pořad jsem se docela těšil, bohužel zde nepřišlo naprosto nic jiného než pouhá recyklace Re-playe. Je to poměrně smutné, vzhledem k tomu že hlavním tvrzením k založení nového herního kanálu bylo, že konečně bude svoboda v tvorbě, bohužel to se nestalo tak stačí jen dodat velmi nevyužitý potenciál. Poměrně staré informace, nedůstojný rozhovor s přeřeky a naprosto otřesná audiovizuální stránka pořadu, nejenom že hloupě pípá, ale ono vám to i překreslí obrazovku fialovou barvou *sarcastic applause*.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Ze všech dílů série měla pětka to nejlepší ze všech, auta, akci i zábavu ve správném poměru. Žádné přehnané honičky v autech za milióny ani trapné a dlouhé vykecávání o ničem. Příběh vás opravdu vtáhne do děje a přesvědčiví Vin Diesel opět oslní svým umem za volantem a mimo jiné zde máme parádní bankovní loupež, kterou bych hodnotil jako grandiózní tečku za vydařeným filmem.