Recenze (97)
Jedna noc (2016) (seriál)
Bravó, parádne zvládnutá práca v každom ohľade, až sa človeku ťažko robia pauzy medzi jednotlivými časťami :)
Reparát (2016)
Už tu boli aj lepšie ''sandlerovky'', jedna hviezda za Paulu Patton a druhá za ten neľútostný girl's fight.
Buchty a klobásy (2016)
Goldberg, Rogen a spol. majú všetko na háku a bez rozpakov nás zásobujú jedným dirty jokeom za druhým. Keď sa na to pozrieme z inej perspektívy je to komédia líznutá dramatickými vsuvkami s prvkami romantiky, mixnuté šťavnatým gore. Well done :)
Películas para no dormir: Para entrar a vivir (2006) (TV film)
Aj vzhľadom na to, že logika nehrá stále s nami, je to ukrutný nervák. Balagueró je ďábel a toto je dobré training video pre začínajúcich realiťákov.
Den dobytí Bastily (2016)
Akčná jazda, ktorá má spád a nenechá ani na minútu vydýchnuť, I like :)
Živý terč 2 (2016)
Hard target je moja najobľúbenejšia Van Dammovka, na ktorú nedám dopustiť, jej pokračovanie je však slabé ako trikrát vyluhované čajové vrecúško. Je zreteľné, že sa Reiné silou mocou pokúša kopírovať Woo-a, lenže typické Woo-ove spomaľovačky sú tu neefektívne a nepomáhajú tomu ani tie holuby a jej direct-to-DVD release je opodstatnený. Holt Reiné nie je Woo, Knepper nie je Henriksen a koniec koncov ani Adkins nie je Van Damme.
Vzpomeň si (2015)
také memento v podaní seniorov... Juergen Prochnow čoby Kunibert Sturm potešil a za rozuzlenie ide hviezda naviac. Egoyan si to u mňa týmto polepšil.
Zlaté oko (1995)
Ultra zábavný James, ktorý driftuje s tankom a má nástup na scénu ako nikto iný. A povedzme si, kto sa ešte môže pýšiť tým, že dal Famke na krk ako starý otec onehdá zajacom? :)
Nebezpečný náklad (2016)
You know what they say about hookers? You don't pay them for sex, you pay them to leave... (if you say so :))
V pasti (2016) (seriál)
Drsný severský vietor nám privial mrazivú islandskú detektívku a ja len pevne verím, že sa dočkáme aj ďalšej série.