Recenze (54)
Andělé pomsty (2002)
No dalo se dívat, člověk u tooh nemusel přemýšlet a soustředit se, ale jen ta ženksá bojovala ve svaté válce, a moc bit se teda neuměla:)
Apokalypsa (1979)
Nejlepší film co jsem zatím viděl, hodně kvalitnej zvuk, amotmsféra a všechno kvalita:)
Arsen Lupin - zloděj gentleman (2004)
Po celý film jsem se bavil....
Batman začíná (2005)
Nej Batman
Bratrstvo bojovníků (2002)
Asi jsem pochopil co tím režisér chtěl vyjádřit
Bratrstvo vlků - Hon na bestii (2001)
Začátek byl skvělej,ale potom nuda jak cip
Catwoman (2004)
Nic nového nesmělá holka bez respektu, je nějvětší chudáček a když dostane nadpřirozenou moc tak je sní nejvetší drsnačka, to je už dneska starý 2 hvězdičky jen za docela dobrý bitky:)
Dannyho parťáci (2001)
Naprosto průměrný film a na téma plánování a vykrádání sejfů s penězi.
Detektivové z Hollywoodu (2003)
Prostě jenom sami kecani, který nedává žádnej smysl a nuda tak 90 % filmu, zas na odpad to nebylo tak *