Recenze (1 142)
Boxeři (1999)
Film o tom, jak zkrachovalci Banderas a Harrelson cestujou v autě, aby si na konci dali přes držku. Nic se tam neděje, ale díky těmto dvěma hlavním představitelům se úplně nudit nebudete. A Lucy Liu je tu opravdu kus.
Ženy na pokraji nervového zhroucení (1988)
Pouštěl nám to na střední profesor o španělštině a měl sem šoky, že to byla nějaká perverzní úchylárna, když to režíroval ten Almodóvar, ale překvapivě to bylo snesitelný, občas i legrace. Ženský mi občas lezly na nervy, ale daly se přežít, Banderas pobavil.
Duel Frost/Nixon (2008)
Napínavej film o dvou chlápcích, co proti sobě seděj v křesle. Výbornej Frank Langella.
Yes Man (2008)
Průměrná komedie, něco jako Lhář, lhář. Akorát že Jim Carrey už tu působí trochu sešle a nemá to ten švih jeho 90s komedií, které byly víc nenucený.
Krasavice (2000)
Jedinej film, kde to Minnie Driver slušelo. Jinak blbost o ničem.
Vesničko má středisková (1985)
Výbornej Marián Labuda jako dobráckej super nervák. Při jeho výstupech a vytočenejch ksichtech sem se opravdu bavil.
Nowhere Boy (2009)
Žádný terno to neni, prostě takovej normální film, kde mladej Lennon vypadá spíš jako Elvis. Aaron Johnson ale zahrál skvěle, to se musí nechat.
Kouzelná romance (2007)
Poctivá vánoční pohádka pro celou rodinu. V žádném případě neurazí, naopak pobaví. Hereckému obsazení jednoznačně vládne James Marsden.
Zůstaň se mnou (2000)
Naprosto tuctová romantika, která vůbec ničim nezaujme. Navíc nemám rád Julii Stiles, jedinej film, kde jsem jí jakž takž snesl, bylo Deset důvodů, proč tě nenávidím.
Zkrat (2011)
Gina Carano je drsoň a spolu s touhle hereckou sestavou si zasloužila lepší akční film. Steven Soderberg nebyl nejlepší volbou pro tuhle látku.