Recenze (318)
Derek (2013) (seriál)
Simple is beautiful.
Králové léta (2013)
Biaggio!!!!
Pot a krev (2013)
Jenom jeden záběr na americkou vlajku.
Útok na Bílý dům (2013)
Píčovina v nejlepším slova smyslu.
Arrow (2012) (seriál)
Je to strašně, ale opravdu strašně blbé a místy k uzoufání nudné. Na druhé straně - všechno mimo to funguje na jedničku, od herců po akci. I když se k tomu zezačátku seriál nehlásí, začne být časem zcela evidentní, že se nachází v komiksové rovině (včetně spousty komiksových klišé) a proto je tak snadné spoustu věcí odpustit.
Warrior (2011)
Stát v ringu proti Hardymu a slyšet od trenéra: "Uklidni se... Beethoven!", asi bych si začal klepat na čelo. Špičkově zvládnuté klišé, což ale není nijak na škodu. Však je to klišé z určitého důvodu - protože funguje. Využít se toho snaží každý druhý, takhle skvěle se to povede jednou za pár let. Bravo.
Šmoulové (2011)
Nemastný neslaný. Pro dospělé až moc blbé a pro děti zase né dost.
Jíst, meditovat, milovat (2010)
Lehce spoileroidní. Ono si to ty tři hvězdy snad ani nezaslouží, je to totiž strašně utahané a nijak zvlášť úderné ani vypovídající, čili lehce nudné, ale jako uvědomělejší protiváha ke všem povrchním "sexům ve městě" se to musí ocenit. Pár pěkných myšlenek se tam najde, ale je jich jako šafránu a když si uvědomím, že se celá dvouhodinová taškařice o hledání hlubšího smyslu a míru duše na konci zvrhne v klasickou romanťárnu o nalezení chlapa, je mi z toho lehce smutno, protože to mohlo mířit o dost výš (čti hlouběji). Taky je to silně nenápaditě natočené a přestože Julia neurazí, Jenkins opět ukázal, kdo je král, stačí mu tři minuty a předvede toho víc než všichni ostatní ve zbylých dvou hodinách.
Strom života (2011)
Pěkné. Kdo ale někdy ochutnal odpověď, pro toho bude sžívání se s pouhým slintáním nad otázkami druhého člověka trochu složitější.
Nářez (1986)
Film mého mládí... srdcovka forever and ever.