Recenze (129)
Krampus Origins (2018)
Tak tohle bylo opravdu zlo. Až na pár menších záblesku jsem celý film pronudil a doufal, že už to skončí. Za sebe už nikdy více.
Megalodon (2018) (TV film)
No, jediné zábavné na tomto "filmu" byly naprosto zkažené titulky, které byly u mé verze filmu :D jako přeložit větu kapitán na palubě jako klobouk na palubě už chce fištrón :D pokud jde o samotný film, tak nemá smysl nic psát. I když ono ani není co napsat. Tohle rozhodně patří mezi nejhorší výtvory od Asylum, co jsem měl možnost vidět (to i ty pitomě nakreslené Megapiraně jsou asi 100x lepší :D )
Útok mutantních mravenců (2017)
Taková pitomá jednohubka na ukrácení dlouhé chvíle. mluvící mravenec pobavil, prej tos posral, teď bude stříkat krev :D
Ledový teror (2011) (TV film)
Čekal jsem fakt málo,ale bohužel dostal ještě min. Fakt jsem se nudil. chvile sice film měl světlejší místa,ale bylo jich málo.a chybý tu i krvavější sceny. dlouho jsem uvažoval o jedný hvězdičce,protože tot dílko je přece jenom kvalitnější než spousta filmu,kterým jsem dal odpad. Ale nakonec jsem i tady zustal u odpadu. Jo,kdyby tu bylo ,,víc masa do mlýnku,, taj bych jednu hvězdičku určitě dal. ale tahle to prostě nejde.
Nebezpečný žralok (2011) (TV film)
I když tento film neni žádná výhra, ostatně stejně jako všechny filmy tohoto typu a na který se tak rád koukám :D :D ale stejně jsme se bavil. A navíc po dlouhý době mužu konečně zas takovému sračkoidnímu filmu dát jednu hvězdičku, a to s úplně klidným srdcem. mě osobně se třeba ten závěr s likvidací žraloka vrtulí i líbil :) i když realně by to samozřejmě tak nešlo:D ale to neni důležitý :) já se fakt doceůa i bavil a film mi nepřišel až ak stupidní jako jiný filmy se srovnatelným hodnocením, takže tumuhle rozhodně odpad nedám. :)
Pavouci útočí (2011) (TV film)
Typický Winorského film. Čiší z něho bečkovost (cečkovost) až to bolí :D Topornost hercu, hloupost postav a skvělé zbraně, které si sami navádějí kulky na cíl (a to i do nebe vystřelený) :D Ale na druhou stranu se mi docela líbily ,,pavoučci,, (narozdíl třeba od Raptorů), navíc jsme se při sledování chvílema i bavil, takže rozhodně z mého subjektivního pohledu nejde o odpad. PS: Ve filmu se nejedná o pavouky, ale o Solifugy.
Superžralok (2011)
Tank s "nohami" a žralok skákající po pláži. Co dodat :D :D
Legie (2010)
Pokud odhlédnu od spousty nelogičností, tak z mého pohledu největší slabinou filmu byla asi první třetina filmu (než přijede do hodposy ta babka :D ). Tato část filmu mě neskutečně nudila. Furt jen kecali, navíc o úplných kravinách, které ani děj filmu vlastně nikam neposunuly. Ale pak už to konečně začalo odsýpat mnohem svižnějí. Už to byla akce za akcí, i když některé působili trochu komicky. Jen ten konec s těma andělama jsem tak nějak né uplně pochopil. Ale celkově bych to viděl za dvě hvezdičky. Přece jenom,v jakém jiném filmu můžu vidět potetovaného anděla s pancéřovými křídly a řemdichem v ruce :D :D kam se na něj hrabe král Nazghůlů :D :D
Megažralok versus crocosaurus (2010)
Klasické Asylum dílo s tradičními nedostatky a chybami (např. neustále se měnící velikost obouch příšer) a příšerným scénářem. Prostě stejná blbost jako první díl,akorát mi osobně přišli herci sympatičtější než v jedničce. Ale to nic nemění na jasném odpadu,ostatně jako u všech filmů z produkce Asylum. Těším se,až se mi konečně podaří narazit na dílko od Asylum,kterýmu budu moct dát alespoň jednu hvězdičku :)
Predátor X (2010)
Tak tenhle film byl fakt neskutečně nudnej. K tomu se víc ani nepsat nedá.