Recenze (40)
Babovřesky (2013)
O nejake umelecke hodnote se rozhodne mluvit neda, ale nepopiram, ze jsem se parkrat zasmala a hlavne, videla uz jsem i horsi veci...
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Clooneyho pomáda ... Ta pro mě samotnou stojí za * a song ústřední trojice taky. Celkově mě nadchla atmosféra filmu a absurdní situace viz ropucha :)
Čtyři pokoje (1995)
První 2 povídky mě víc než dostatečně nudily, ale čekání se vyplatilo. Rodriquezův pokoj se slobivými dětmi stál za to! Tarantinův kousek byl z mého pohledu o trošku slabší, ale i tak stále zábavný.
Domov šedých motýlů (2008)
Film, ke kterému bych se asi nebýt mé finofilie jinak nedostala, což by byla veliká škoda. Tommi Korpela v roli pana ředitele je skvělý, filmu nechybí správná finská atmosféra a dokonale je dokreslen hudbou Panu Aaltia.
Erupce vášně (2009)
Neskutečná blbost, která mě málem roztrhala na cucky, zvlášť při závěrečné erupci :D miluju absurdní "filmy"
Experti (2006)
Nedostat tenkrát kdesi zdarma lístek na premiéru, na 100% bych si tenhle film nechala ujít. A krom kukuče Kryštofa Hádka a trička, které jsem měla tu čest vyhrát, bych rozhodně o nic nepřišla. Budiž panu režisérovi omluvou že to byl první (a možná poslední) celovečerní film.
Hanebný pancharti (2009)
"This could be my masterpiece" ... and it is! Pro mě nejlepší Tarantinův film, o drobek předčil i Djanga. Brad Pitt předstírající Itala je dokonalý, pohled na hnědé oči Eliho Rotha držícího baseballku a o Christophu Waltzovi ani nemluvě ... Nejoblíbenější scéna - Mélanie Laurent a Daniel Brühl v promítací místnosti za zvuku Un Amico.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Stejně jako ostatní musím souhlasit, že s posledními sériemi kvalita poněkud upadá, ale stejně mě to pořád baví a pořád se mám na co těšit na září :D
Klub rváčů (1999)
„Marla, trust me! It's gonna be allright!“ S knihou jsem se setkala dřív než s filmem a musím říct, že Palahniuk je mým autorem no.1, takže jsem ke shlédnutí filmu sbírala odvahu. Přestože mám Helenu Bonham Carter ráda, na Marlu se mi ze začátku úplně nehodila. I tak si ale lepší zpracování nedokážu představit. Pokud máte film rádi, rozhodně doporučuju přečíst si knihu, myslím že zklamat nikoho nemůže.
Lví král (1994)
Nejoblíbenější disneyovka a animáček vůbec, dodnes se na něj ráda podívám. Hakuna Matata!