Recenze (295)
Aaltra (2004)
Skvělá černobílá, černohumorná road-movie o dvou vozíčkářích.Škoda rozvleklého úvodu (během kterého jsem však měl vlastní "zábavu" v podobě zmatků s lidmi, keří si sedli na místa na které neměli lístky a argumentovali právoplatným vlastníkům těchto míst, že přišli pozdě), který do jisté míry vyvažuje zase perfektní závěr.
Accattone (1961)
„Svět patří lidem, co mají zuby.“
Adam (1991)
Animovaný film snažící se o filozofický přesah, od spoluzakladatele Aardman studia. Skvělá animace!!
Adrienna Pálová (2010)
Hlavní hrdinka, sestřička na LDNce, jednoho dne přijme pacientku jménem Adrienna Pálová. Stejně tak se jmenovala její nejlepší kamarádka z dětství, která se tehdy náhle po čtvrté třídě odstěhovala. Rozhodne se ji tedy vypátrat.Nádherně natočený film s velmi jemným humorem.
Alcarràs (2022)
Broskvový sad. Jen místo letních chat u Čechova se má kácet kvůli solárním panelům. Pečlivě vystavěný scénář zvládne zapojit každého z členů rodiny (perfektní casting celého obsazení!) a vyklenout pro ně vlastní příběh, aniž by působil nuceně.
Ali G Indahouse - Film (2002)
Stydím se za to, ale... bavil jsem se.Ne sice celou dobu, na komedii to nemá takový spád.
Alonzo, muž bez rukou (1927)
Jeden z nejlepších němých filmů, díky temné atmosféře a brilantnímu Lonu Chaneymu v hlavní roli. / V tomto filmu hraje Chaney muže bez rukou, přičemž v roce 1920 hrál ve filmu Penalty muže bez nohou/
Anatomie vraždy (1959)
Skvělé soudní drama s Jamesem Stewartem a George C.Scottem. Jejich hádky patří k tomu nejlepšímu ve filmu.
An Optical Poem (1937)
Psychidelie s kosočtverci(v barvě!)
Antonio das Mortes (1969)
Na konci filmu prohlásí Antonio skvělou větu: "Mám zbraně,ale ty máš své myšlenky. A ty jsou silnější než mé zbraně " ... a strhne se přestřelka.