Recenze (97)
Dovolená s Andělem (1952)
Z té odporné komunistické agitace a všudypřítomné dobroty a veselí se mi chce blejt. Marvan jako narušitel kolektivistického jednání rekreantů si proto zasluhuje sympatie, ačkoliv i on prozře :) Dvojka je mnohem lepší a hlavně je v ní i mnohem méně propagandy.
Zprávy TV Onion (2008)
Americká soda... některé scénky supr, jiné slabší, času stráveného u tohoto filmu určitě nelituji
Andělský podíl (2012)
Procentuální hodnocení zde na ČSFD odpovídá.
Ve stínu (2012)
70%
Sigur Rós - Heima (2007)
Krásné obrázky...
Crazy Heart (2009)
3 a 1/2 hvězdičky
Woodstock (1970)
Sice dlouhé jako prase, ale....vynikající záběry, vynikající hudba...
Nestyda (2008)
Pár dobrých hlodů tuhle trapnost nezachrání.
Polytechnika (2009)
Tenhle film ve mě vzbuzuje zhruba stejné emoce, jako když se o podobném případu dočtu v novinách. V rychlosti si projdu článek, řeknu si, že je to děs, co se na tom světě děje a pak přetočím na zadní stránku, kde s mnohem větším zaujetím prostuduju sportovní výsledky. Do hloubky nejde Polytechnique ani náhodou.
Patrola (2012)
Velice dobře ztvárněné, hodně realistické...