Recenze (97)
Tour de France: Bez příkras (2023) (seriál)
Vynikajíci pohled do zákulisí TdF a pro fanoušky cyklistiky naprostá povinnost.
Ledová smrt (2006)
Klasický slasher se vším všudy, ale pobavil. Pěkné lokace jako bonus.
Mokřina (2014)
Španělský True Detective.
Dealer III (2005)
Jednoznačně nejlepší díl celé trilogie.
Roger Waters: The Wall (2014)
Koncert a celá vizuální podívaná jsou samozřejmě špičkové, o tom netřeba diskutovat. Stejně jako ostatním, i mě trochu vadily strojené dialogy a citové vyděračství (ale to je holt Roger Waters) a zejména nesmyslně přeložené (přebásněné?) titulky textů. Naštěstí je znám víceméně nazpaměť. Závěrečný pokec s Masonem docela pobavil. Škoda (i když se to víceméně dalo čekat), že se nedostalo i na Davida Gilmoura, který v rámci tohoto turné odehrál s Watersem v londýnské O2 Areně Comfortably Numb.
Nepřítel (2013)
Super atmoška, atd. Těžko pochopitelná záležitost, ale alespoň nutí přemýšlet. Gyllenhaala mám čím dál tím radši.
Obviněný (2005)
Člověk musí chtě nechtě srovnávat s tématicky podobným a naprosto famózním Honem, ale na něj Anklaget prostě a jednoduše nemá. Ale i tak dobrý...
Punkový syndrom (2012)
Nejvtipnější na tom je, že punk tohohle mentálně postiženého komanda zní v podstatě úplně stejně jako jakýkoliv jiný punk a finština zní tak jako tak jako jazyk mentálně postižených, takže nevidět obličeje muzikantů a jejich přeci jen trochu podivné chování, možná by mě ani nenapadlo, že jsou jiní. Každopádně zajímavý počin, ačkoliv místy trochu nudí.
Miami Vice (2006)
Asi nejnudnější film, jaký jsem kdy viděl. Ideální vysílací čas ve všední den ve 3 hod. v noci.
Vyhoštění (2007)
Formálně opět skvělé, nicméně až příliš dlouhé a rozvláčné, evidentně inspirované Tarkovským.