Poslední recenze (8)
Příběh mého syna (2012)
Víc filmů o Sarajevském obléhání! Nejspíš jsem ovlivněná nedávnou návštěvou Sarajeva, která na mě velmi zapůsobila, ale tenhle film mě bavil. Závěr byl možná trochu překombinovaný a mohl dát víc prostoru pro válečný konflikt, který se odehrával spíše v pozadí, ale i tak film hodnotím více než kladně. Velmi se mi líbil herecký výkon (samozřejmě) Penélope, ale možná i víc mě zaujala Saadet Aksoy jako Aska.
Jak vycvičit draka (2010)
Tohle fantasy mě opravdu bavilo po celou dobu. Příběh odsejpal a nenechal diváka nudit se ani na chvíli. Během filmu se mi několikrát vybavila knížka z dětství o vikingu Vikovi (a ta byla skvělá!), která víceméně shrnuje i celý film: Hrdinou a vypravěčem v jedné osobě je vikinský chlapec Vike, syn náčelníka, který je sice malý, ale tak důvtipný a vynalézavý, že se zcela vyrovná surovým válečníkům svého otce a na dobyvatelské výpravě vikinskou lodí tatínkovi prokáže neocenitelné služby.. Ale já mám asi stejně největší slabost pro draky..
Hollywood v koncích (2002)
A pak že Woodyho poslední filmy za nic nestojí! S bravurní nadsázkou zde Allen divákům odkrývá svůj běžný pracovní den, který je plný absurdit a břitkých dialogů naplněných aluzemi až po okraj. A že nikdo nepřišel na to, že je režisér slepý a proto je jeho snímek zmatený a nesourodý? No a co! I z toho dokáže Woody udělat svou přednost a .. třeba se to bude líbit v Evropě ;)