Recenze (364)
Na křídlech a modlitbách (2023)
Ta křesťanská propaganda tu opravdu bije do očí - každý se tu modlí nebo fanaticky svírá křížek s židovským králem. Asi nejvíce komická je postava malé holčičky, která chce moc být pilotka, ale zlý učitel jí to nepřeje. Vrcholem je, když se svým čokokámošem ujedou na kolech letištní sekuritce v Dodgi... Samotná akce v letadle je ovšem celkem fajn. Film má být podle skutečné události, jen je škoda, že někteří herci, oproti těm skutečným, jsou poněkud tmavší... Potěší song Spirit In The Sky
Sněžná past (2018)
Celkem slibný začátek, ale pak se z Momoii stal kříženec MacGyvera a Ramba, do toho lukostřelecká manželka, ale zase hezká příroda, takže 2.5 *...
Sabotáž (2014)
David Ayer s Arnoldem - to měl být akční nářez roku, ale bohužel. Neseděli mi tam členové jednotky a ani většina akčních scén. Za mě velké zklamáni... Viděno 2x (s originál i CZ dabingem).
American Gothic (2016) (seriál)
Ke konci to je už hodně překombinované, ale i tak napínavý seriál.
Hostel III (2011)
Kupodivu nejlepší díl této trilogie...
Mstitel bezpráví 3 (2015)
Jednička byla bezva, dvojka za 2* a trojka je už jen těsně nad odpadem. Glover je zde brutálně trapnej a Trejo jen o něco méně. Dočkáme se tu jižanských padouchů, černoši tu maj bílé dítě a na závěr tu od od Dannyho Treja budeme i svědky brutality ve stylu Mortal Kombatu...
Manželství s mafií (1988)
... do konce týdne bude sedět pod palmou a navrtávat kokosový ořechy.
Boratův navázaný telefilm (2020)
Klasická Cohenova židovina...
Na Vánoce budu doma (1998)
Keňan ?
Útočná síla "Z" (1981)
Už tam chyběl jen Džon Vejn...