Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Plný počet dávám jen za série, kde Homera dabuje Vlastimil Bedrna. Poté šla kvalita dolů a díly od nějaké cca 20. řady jsou čistý odpad !
Black Books (2000)
Dokonalost sama..
Rodina Sopránů (1999)
Nahoru a dolů (2009)
Ještě musím zhlédnout 2. sérii, jinak zatím 3.5*... EDIT: Tak po 2. sérii musím zvýšit hodnocení na 4.5* - prostě parádní seriál a One Man Show Dannyho McBride...
Průměrňákovi (2009)
Živí mrtví (2010)
Škoda, že ke konci série tomu dochází dech. Jinak parádní masky a někdy i slušná atmosféra... Jsem zvědavý na pokračování... EDIT po 2. sérii: Druhá série byla určitě zajímavá a konečně jsem se utvrdil v tom, že ti 2 policajti a ta jejich společná matrace mě většinu dílů docela štvali (neustálé řešení jejich osobních problémů, atd.). Nejoblíbenější postava, jednoznačně, Daryl (Norman Reedus).