Recenze (148)
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
"Don't eat the fucking candy." - Jeníček (Jeremy Renner) a Mařenka (Gemma Artertonová) v parádním akčním ztělesnění pokroucených pohádkových fantazií Tommyho Wirkoly. Příběhově je to béčko, ale šlape skvěle, stejně jako převody na Mařenčině dvouhlavňové kuši. Snad jediné, co bych přisypal, je ještě víc hutnějších hlášek. Not-so-guilty pleasure!
Jonesovi (2009)
David Duchovny vypadá pořád lépe a lépe, to víme všichni. Ale že Demi Moore vypadá pořád lépe a lépe (asi jí svědčí rozchod s hezounkem Kutcherem), to je pro mě novinka. Každopádně zajímavej nápad, kterej je bohužel zabitej nepřesvědčivým, nezajímavým a předpokládatelným koncem. Celkově ale stojí za shlédnutí.
Kachorra (2002) (seriál)
Za Natku.
Kobra 11 (1996) (seriál)
Seriálový šrot.
Kobra 11 - Nasazení týmu 2 (2003) (seriál)
Trapný film k trapnému seriálu.
Komisař Rex (1994) (seriál)
Jednu hvězdu dávám jen za občasné erotické scény, které byly jediným důvodem, proč jsem se na tuhle sračku tenkrát díval.
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
Určitě přelomové, určitě kultovní. Ale Dave Caruso tam není XD
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Odporná rudá propaganda v papírových kulisách.
Labyrint lží (2008)
Skvělí herci (nechybí milovaný Mark Strong!), zkousnutelná stopáž, dobrá kamera. Škoda, že zápletka není nic oslnivého - špionážní příběh, který neskutečně adoruje jordánskou tajnou službu a pokouší se o jakousi kritiku americké vojneské a špionážní působnosti v zahraničí. Rozuzlení je vyloženě tupý. Scottova sestupná spirála pokračuje a nezachrání to ani Leo s Markem. Za tři.
La Tigra, Chaco (2008)
...