Recenze (148)
Pád (2013) (seriál)
Gillian Anderson zraje jako víno a v druhý sérii procedurální detektivky The Fall jsem z ní na větvi víc, než kdy předtím. Sice se vytratilo severoirský pnutí, ale místo toho přiložili pod kotel barely legal psychopatkou Aisling Franciosi, kterou ještě určo někde vokoukneme. Přidávám pátou hvězdu a jdu si to pustit ještě jednou, celý.
Zatímco spíš (2011)
Tuhle španělskou pecku jsem nějak minul a o to větší byla radost ji najít. Příběh fešné sousedky a pořádně úchylnýho domovníka je fortelně natočenou atmosférickou jednohubkou se skvělým soundtrackem a lahodnou španělštinou. Zejména dámy se pak zřejmě budou bát jít spát, protože pokaždý, když vás ráno bolí hlava... Mimochodem, pana Úchyla (Luis Tosar) a slečnu Krásnou (Marta Etura) můžete vidět pro změnu jako milenecký pár v dramatu La vida que te espera.
Pot a krev (2013)
Film roku.
Sexmise (1983)
Geniální satira.
District 9 (2009)
Bizarní.
Agent bez minulosti (2002)
Akční génium.
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
(po třetí řadě) Prohlašuji za jeden z nejlepších seriálů, co televize kdy stvořila.
Pařba ve Vegas (2009)
komedie roku
Amélie z Montmartru (2001)
Velm vtipný, velmi moderní a zajímavě pojatý romantický příběh s neobvyklými charaktery. Scénáž neváhá, kamera nechybuje a prostředí je prostě krásné. Nechybí ani nadsázka, jemný humor a troška komiky na účet špatných lidských vlastností. Velmi přijatelně optimisticky sladké.
Tropická bouře (2008)
Po několikerém shlednutí přidávám hvězdu a tleskám.